شناسهٔ خبر: 146242 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

با حضور تولیت آستان قدس رضوی؛

۴۰ عنوان کتاب از تازه‌های نشر آستان قدس رضوی رونمایی شد+عکس

رئیسی طی مراسمی در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران از ۴۰ عنوان کتاب جدید انتشارات آستان قدس رضوی با حضور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رونمایی شد.

به گزارش «نماینده» در ابتدای این مراسم مدیر عامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی طی سخنانی یکی از اساسی‌ترین مأموریت‌های این بنیاد را اشاعه فرهنگ، معارف و اخلاق رضوی دانست و عنوان کرد: این بیناد مرکز تحقیقات علوم و معارف اهل بیت علیهم‌السلام بویژه حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه‌السلام است.

حجت الاسلام سید محمود مرویان حسینی ادامه داد: این نمایشگاه فرصتی است که عرضه کنندگان و مصرف کنندگان دانش و ادب تبادلی واقعی داشته باشند و ارتباطی چهره به چهره میان مخاطبان و نویسندگان ایجاد شود.

وی تصریح کرد: بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی ۵۵۰ عنوان کتاب را که محصول سه سال گذشته بوده با خود به این نمایشگاه آورده است.

مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی ابراز کرد: در سال ۹۶ این بنیاد ۱۷۶ عنوان کتاب را منتشر کرده که از این میان ۷۸ کتاب چاپ نخست و صد عدد نیز چاپ مجدد بوده است.

حجت الاسلام مرویان حسینی بیان کرد: بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵، حدود ۱۰۸ درصد افزایش آثار پژوهشی داشته است و امیدوار هستیم در سال ۹۷ بتوانیم شرایط بهتری را در حوزه پژوهش و نشر به دست آوریم.

نظر شما