شناسهٔ خبر: 146188 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

واکنش اعضای شورابه برنامه های میرزایی/درخواست ارائه راهکارعملیاتی

شورای شهر تهران اعضای شورای شهر تهران پس از سخنان حجت الله میرازیی سوالات خود را از وی پرسیدند که بیشتر درخواست اعضا ارائه راهکار عملیاتی برای حل مشکلات پایتخت بود .

به گزارش «نماینده»، حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در جریان شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع برنامه های حجت الله میرزایی کاندیدای پست شهرداری تهران سوالاتی را مطرح کرد.  

وی در ابتدا با طرح این سوال که در خصوص کاهش سن مدیران په برنامه هایی دارید گفت: من در برنامه شما برای این مهم پیشنهادی را ندیدم.

نظری دومین سوال خود را در خصوص وضعیت ترافیکی و آلودگی هوا مطرح کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا همچنین پرسید مشخصا برای حیات شبانه چه برنامه ای دارید؟  

وی ادامه داد: در بحث توسعه متوازن شهر تهران مشخصا چه برنامه دقیقی دارید؟ و برای مناسب سازی محیط شهری برای توانیابان، کودکان و سالمندان برنامه دقیقتان چیست؟

حجت نظری در ادامه افزود: برای جلب سرمایه و افزایش درآمد های شهرداری با توجه به اینکه گفتید نباید شهر بیش از این گران شود چه برنامه ای دارید؟

عضو شورای شهر تهران در ادامه پرسید: برای ظرفیت مازاد نیروی انسانی شهرداری به چه شکل می خواهید استفاده کنید؟ و در مورد مطالباتی که از شهرداری هست و بدهی های شهرداری بگویید به چه شکل می خواهید عمل کنید؟

درادامه ناهید خداکرمی با تاکید بر اینکه در زمانی که مدیریت محافظه کارانه شده رویکرد جسورانه شما قابل تقدیر است گفت:چه برنامه‌ای برای استفاده از پتانسیل تهران در حوزه اجتماعی و تاریخی تهران دارید؟

وی همچنین از او سوال کرد: با توجه به برنامه مدیریت یکپارچه شهری، باید در جلسات هیئت دولت حضور داشته باشید، آیا قابلیت مراوده و ارتباط در دولت را در خود می‌بینید و به طور کلی ارتباط شما با اعضای دولت چگونه است؟

خداکرمی تاکید کرد: شما حدود ۷ماه است که در شهرداری مشغول هستید. در این چند نفر از جوانان که نمی‌شناختید و از حلقه اطراف شما نبودند ولی دیدید که خلاق و جسور هستند را در تیم استفاده کردید؟

نظر شما