شناسهٔ خبر: 146133 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

آیت‌الله موحدی کرمانی: به دنیای استکبار اعلام می‌کنیم ما قدرتمندیم و ایستاده‌ایم

موحدی کرمانی خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: به دنیای استکبار اعلام می‌کنیم ما ایستاده‌ایم؛ ما قوی و قدرت هستیم.

به گزارش «نماینده» آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکا ضد کشورمان گفت: آمریکا و اروپا عزم شان را برای از بین بردن اسلام جزم کرده اند، الان هم همانند گذشته آمریکا با همراهی کردن اروپا و عربستان و نوکرش اسرائیل به دنبال لطمه زدن به مسلمانان و اسلام هستند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران خاطر نشان کرد: اخیراً آمریکایی‌ها تلاش‌ دارند که اروپایی‌ها، عربستان و اسرائیل را با خود همراه کنند و از این صحنه برخی‌ها متزلزل می‌شوند که مبادا در آنها این اتفاق رخ دهد؛ ما خدا را داریم اگر آنها قصد جنگ داشته باشند با ما نمی‌جنگند، آنکه با خدا خواهند جنگید که قطعاً شکست می‌خورند و نابود می‌شوند.

وی ادامه داد: ما به دنیای استکبار اعلام می‌کنیم ما ایستاده‌ایم؛ ما قوی و قدرت هستیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه این درخت که ریشه‌هایش در زمین است و شاخ و برگ آن رو به آسمان رفته است با تشرهای خیالی دشمنان تکان نمی‌خورد، افزود: این اسلام است که در برابر کفر ایستاده است و ما افتخار این را داریم که علم اسلام را بر دوش داریم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: ما نمی‌ترسیم، ما ارتش، سپاه، شهید حججی‌ها و قاسم سلیمانی‌ داریم و ایستاده‌اند و ما به آنها اعلام می‌کنیم هرچه در مقابل ما بایستند و دست و پا بزنند و هر اقدامی انجام دهند، سیلی محکمی خواهند خورد.

وی گفت: اگرچه دشمنان ما دشواری‌هایی برای ما ایجاد می‌کنند و دنیا را پر از ظلم و جور می‌کنند اما باید بدانند که مطمئناً نابود خواهند شد و مهدی‌ (عج) خواهد آمد و دنیا را پر از عدل و داد می‌کند.

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به روز معلم و این که این روز، روز بزرگی است، ادامه داد: مقام معلم والاست چون ارزش تعلیم و تربیت بالا است.

وی تصریح کرد: به حمدالله آموزش و پرورش ما دو واژه دارد که هم آموزش و هم پرورش است، هم یاد می‌دهد و هم انسان‌ها را پرورش می‌دهد. البته باید ما نیز وظایف خود را در برابر علمی که آموخته‌ایم را بدانیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر این که سفارش می‌کنم کتاب‌های شهید مطهری را بخوانید زیرا برای تمام اقشار مختلف جامعه نوشته شده است، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های شهید مطهری این بود که عالم به زمان خودش بود، زمان‌شناس و خطرشناس بود و به دنبال این بود که خطراتی که اسلام را تهدید می‌کند کشف کند.

آیت‌الله موحدی کرمانی عنوان کرد: سال ۵۷ که قصد حضور در نجف را داشتم تا خدمت امام خمینی(ره) برسم، قبل از سفر شهید مطهری به بنده گفتند که به منزل من بیا تا موضوعی را بگویم، وقتی به منزل ایشان رفتم به بنده گفتند که به امام بگویید خطری که الان ما را تهدید می‌کند خطر فرقانی‌ها است که در لباس دین در حال ضربه زدن به اسلام هستند.

وی افزود: مجله زن آن روز درباره حقوق زن‌ها حرف‌های بی‌ربطی زد که شهید مطهری به آنها پیام داد که ما هم حرف‌هایی داریم و حرف‌های ما را نیز منعکس کنید و پس از این که شهید مطهری چند جوابیه به آنها داد آنها رسوا شدند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اضافه کرد: البته خیانت‌های بزرگی نیز علمای درباری اسلام‌نما داشتند که مستکبران آنها را استخدام کردند و به آنها مقام دادند و آنها انسان‌ها را گول زدند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با اشاره به روز کارگر، گفت: آفرین بر کارگران ما که توانسته‌اند خدمات ارزنده‌ای ارائه کنند البته مسئولین نیز باید به فکر حل مشکلات کارگران و راهی را برای کار و تولید آنها پیدا کنند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران، ادامه داد: همه مردم باید کتابخوان شوند البته وزارت ارشاد این نکته را در نظر بگیرد که همه کتاب‌هایی که در اختیار مردم گذاشته شده را بررسی کند، اگر قسمتی از یک کتاب گمراه کننده باشد آن فرد که آن را می‌خواند گمراه می‌شود و آن کتاب را به خانه می‌برد و دیگران را نیز گمراه می‌کند و مسئولان وزارت ارشاد در این گناه شریک خواهند بود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان این که تمام علما می‌گویند حفظ کتاب‌های گمراه کننده حرام است، خاطر نشان کرد: مسئولان باید بدانند کتاب‌هایی که توزیع می‌کنند مانند غذایی است که در اختیار مردم قرار می‌گیرد و اگر کتابی گمراه کننده باشد جوان‌ها را از نظر اخلاق و فکری می‌کشد.

نظر شما