شناسهٔ خبر: 146074 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

انتقاد عضو فراکسیون «اصلاح‌طلبان» مجلس به تعلل شورای شهر در انتخاب شهردار تهران

وکیلی یک عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون امید(اصلاح‌طلبان) مجلس نسبت به تعلل اعضای شورای شهر تهران در اننخاب شهردار، انتقاد کرد.

به گزارش «نماینده» محمدعلی وکیلی عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی نسبت به تعلل شورای شهر تهران در انتخاب شهردار تهران انتقاد کرد و گفت: براساس توافقی که اعضای شورای شهر تهران داشته‌اند، ادامه روند کار شهرداری تهران، از طریق انتخاب سرپرست انجام می‌شود و معاونین نیز در جایگاه خودشان قرار دارند کارشان را انجام می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه کار شهرداری تهران بدون شهردار، متوقف نیست، اما کُند شده، اظهار داشت: تعلل اعضای شورای شهر تهران در انتخاب شهردار تهران، برای کلانشهری مثل تهران، پذیرفته نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: حضور شهردار در تهران، حتما موضوعیت دارد و هر لحظه نبودنش می‌تواند خللی به مدیریت شهر وارد کند، اما الآن کارهای شهر تهران متوقف نشده است، اما کُند شده که این هم طبیعی است.

وکیلی ضمن تأکید بر کُند شدن روند فعالیت‌های شهر تهران، از اعضای شورای شهر خواست که هر چه سریعتر نسبت به انتخاب شهردار تهران اقدام کنند.

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون امید مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر تهران در انتخاب شهردار، معذوریت‌هایی دارند و می‌خواهند بهترین انتخاب را داشته باشند و حساسیت‌شان پیرامون انتخاب بهترین شهردار باعث شده که برای تعیین تکلیف و انتخاب آن، گرفتار احتیاط شوند، اما احتیاط کردن هم ظرفیتی دارد و باید هر چه زودتر نظرات‌شان را تجمیع و وضعیت شهر را تعیین تکلیف کنند.

نظر شما