شناسهٔ خبر: 146014 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

شهرداری تهران به یک باشگاه سیاسی تبدیل شده است

ابوالفضل قناعتی43 عضو سابق شورای شهر تهران ضمن اشاره به عملکرد ضعیف مدیریت شهری در این دوره گفت: هم اکنون شهرداری تهران به یک باشگاه سیاسی تبدیل شده است.

به گزارش «نماینده» ابوالفضل قناعتی با اشاره به اینکه شهرداری تهران همانند یک باشگاه سیاسی شده است، اظهار کرد: این روند نمی‌تواند برای شهر تهران مفید باشد و مردم انتظار عملکرد مناسب‌تری از شورای پنجم بودند.

وی با اشاره به عملکرد هشت ماهه شورای پنجم بیان کرد: قطعاً این عملکرد قابل دفاع نیست چرا که شهروندان به خوبی مسائل را تجزیه و تحلیل می‌کنند و می‌دانند در شهر تهران در این مدت پروژه‌ای به بهره‌برداری نرسیده است.

عضو سابق شورای شهر تهران با تاکید بر انجام وظایف قانونی شورای شهر تهران گفت: شورای پنجم نتوانسته انتظارات را برآورده کند به طوریکه با انتخاب شهردار و در ادامه استعفای وی عملکرد شورای شهر در این دوره بسیار ضعیف بوده است.

قناعتی ادامه داد: در دوره گذشته مدیریت شهری شهروندان تهرانی هر ماه شاهد افتتاح پروژه‌هایی در مناطق بودند، ضمن اینکه توسعه خطوط متر و افتتاح ایستگاه‌ها نیز از برنامه‌های اصلی شورا بود.

وی ادامه داد: متاسفانه با آغاز به کار شورای پنجم مسئولان مربوطه اقدام به تعطیلی خط ۷ مترو کردند که همین امر باعث نارضایتی شهروندان شد.

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به انتخاب مجدد شهردار تهران بیان کرد: در حال حاضر ۷ گزینه برای این مسئولیت معرفی شدند که با نگاهی به عملکرد و سوابق آنها می‌توان به این نکته رسید که حضور آنها نیز در شهرداری موثر نخواهد بود.

نظر شما