شناسهٔ خبر: 145922 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

نوبخت تهدیدات اقتصادی تلگرام را جدی بگیرد

نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: آقای نوبخت تنها به یک بعد از حقوق شهروندی توجه می‌کند و بهتر است به سایر ابعاد این حقوق هم توجه کند.

به گزارش «نماینده» سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی، با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی دولت مبنی بر اینکه استفاده از تلگرام جزو حقوق شهروندی مردم محسوب می شود، اظهار داشت: آقای نوبخت تنها به یک بعد از حقوق شهروندی توجه می کند و بهتر است به سایر ابعاد این حقوق هم توجه کند.

وی با بیان اینکه حفظ حریم خانوادگی، حفظ ارزش ها و باورهای مردم و حفظ منافع ملی کشور نیز از جمله حقوق شهروندی است، افزود: حفظ امنیت ملی اولویت اول حقوق شهروندی ملت است که گویا آقای نوبخت این موارد را از جمله حقوق شهروندی نمی داند.

نقوی حسینی تصریح کرد: حال اگر پیام رسانی تمامی این حقوق را زیر پا بگذارد ما چگونه می توانیم از آن حمایت کنیم بهتر است آقای نوبخت قدری وسیع تر به مسائل نگاه کند و خسارات را هم ببیند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در پایان خاطرنشان کرد: این جمله که تهدیدات اقتصادی تلگرام در آینده ممکن است فاجعه ای نظیر موسسات مالی و اعتباری را به وجود بیاورد حرف ما نیست بلکه حرف دولتی هاست پس بهتر است آقای نوبخت به این موضوع نیز توجه داشته باشند.

نظر شما