شناسهٔ خبر: 145846 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

هشدار نمایندگان به روحانی برای توقف مواضع دوگانه و پرهیز از حاشیه سازی

روحانی سه تن از نمایندگان به رئیس جمهور نسبت به مواضع اخیرش نسبت به برخی نهادهای نظارتی و انقلابی هشدار دادند.

«نماینده» / جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد و کلات، از تدوین تذکر سه تن از نمایندگان خطاب به رئیس جمهور خبر داد.  

گفتنی است این تذکر درباره مواضع و صحبت‌های اخیر روحانی پیرامون نهادهای انقلابی، چون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تدوین شده است که محمد دهقان نماینده چناران، طرقبه و شاندیز، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم و جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات آن را تدوین و امضا کرده‌اند.  

در خلاصه این تذکر خطاب به حسن روحانی، رئیس جمهور ضرورت متوقف رفتارها و مواضع دوگانه و پرهیز از حاشیه سازی و ضرورت پرداختن به مشکلات اصلی کشور همچون فساد اطرافیان خود و رفع بیکاری آمده است.  

همچنین متن این تذکر به شرح ذیل آمده است:

جناب آقای روحانی جنابعالی در سخنرانی خود به جای ارائه گزارش کار خود برای تحقق شعارها مبنی بر رفع مشکلات کشور و به جای توضیح بحران ارزی که هزاران میلیارد تومان را در جیب دلالان واریز کردند و به جای گزارش کار جنابعالی در خصوص رفع بیکاری و حمایت از تولید و کالای ایرانی با کلمات رنگارنگ و توهین آمیز و حاشیه پردازی‌های سبک دستگاه‌های نظارتی در معرض تخطئه و توهین قرار داده‌اید. وقت آن رسیده است که از این گونه رفتارها و مواضع پرهزینه برای نظام و بی فایده برای خود دست بردارید.  

همچنین گفتنی است در تذکر دیگری که این سه نماینده آن را تدوین و به امضا رسانده‌اند آمده است: آقای روحانی علت عقب نشینی مکرر جنابعالی در برابر بیگانگان و از سوی دیگر توهین و تحقیر نهادهای انتصابی و نظارتی کشور چیست؟

متن این تذکر به شرح زیر است:

جنابعالی در سخنرانی خود به جای اینکه گزارش کار خود را به مردم بدهید و از مفاسدی که در اثر بحران ارزی به وجود آمد و ثروت مردم را به شدت کاهش داد و جیب دلالان ارزی و برخی دستگاه‌های دولتی را پر کرد توضیح دهید و به جای اینکه از بر زمین ماندن شعارهای انتخاباتی سخن بگویید و در مورد بیکاری جوانان و وضع بد معیشت مردم صحبت کنید به جای اینکه در خصوص اتهامات برادرتان و برادر آقای جهانگیری معاون اول تان صحبتی داشته باشید علیه نهادهای نظارتی سخن می‌رانید و آن‌ها را متهم به نقص عقل می‌کنید در جای دیگری علیه سپاه پاسداران سخن می‌گویید این رفتارها از یک فرد معمولی بی سواد هم بعید است چه برسد به رئیس جمهور کشور.

نظر شما