شناسهٔ خبر: 145407 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

انتظار داشتیم در این شرایط بحرانی روحانی یا جهانگیری به مجلس می‌آمدند

دهمرده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به رئیس جمهور و معاون اول وی گفت: انتظار داشتیم در این شرایط بحرانی به مجلس می آمدید و در مورد مشکلات توضیح می‌دادید.

به گزارش«نماینده»، حبیب‌الله دهمرده در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۱ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در خصوص نوسانات نرخ ارز گفت: ناامیدی سهم مهلکی برای جامعه بوده و در محیط آرام استعدادها شکوفا می شود. از زنده باد و مرده بادهای بی‌حاصل باید جلوگیری کرد و با وحدت کشور را بسازیم.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: انتظار داشتیم در این شرایط بحرانی به مجلس می آمدید و در مورد مشکلات توضیح می‌دادید؛ شما گفتید نقد منصفانه را می‌پذیرم.

وی خطاب به معاون اول رئیس جمهور افزود: چرا به مجلس نیامدید و نسبت به مشکلات به وجود آمده پاسخ ندادید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از چند ماه که تمامی دلالان و مافیای ارز سوء استفاده کردند این تصمیمات گرفته می‌شود. نوسانات نرخ ارز در تمام زمینه‌ها مانند اقتصاد مقاومتی، واردات و صادرات تأثیر می‌گذارد.

دهمرده خطاب به رئیس جمهور گفت: چرا از اصل پیشگیری استفاده نکردید تا این مشکلات به وجود نیاید؛ مشکلات موسسات مالی و اعتباری را نباید فراموش کرد. شک نداریم که دشمنان خارجی علیه ما فعالیت می‌کنند اما عنصر اصلی مشکلات مسئولانی هستند که کارایی ندارند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار داریم دولت با وحدت مشکلات به وجود آمده را حل کند.

نظر شما