شناسهٔ خبر: 145368 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

یاوه‌گویی دشمنان جایی غیر از رسانه‌های شیطان‌صفت ندارد/ حماقت کنند، پاسخ کوبنده می‌دهیم

امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به یاوه گویی برخی رسانه های دشمن در خصوص پرواز هواپیماهایی در کشور، گفت: این یاوه گویی ها جایی جز همان رسانه های شیطان صفت ندارند.

به گزارش «نماینده»، به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در  نخستین مراسم صبحگاه این قرارگاه در سال جدید، اظهار داشت: در سال جدید با نگاه به گذشته، مشاهده می کنیم اقدامات بسیار خوبی به دست کارکنان پدافند هوایی در سراسر کشور انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در آغاز سال، تاکید کرد:چندین سال است که ما دستور توجه به امور اقتصادی و توجه به تولیدات درون زا را از سوی رهبری دریافت می کنیم و همه ما موظف و مکلفیم با کار و تلاش مجاهدانه صرفه و صلاح اقتصادی را برای کشور و سازمانی که در آن انجام وظیفه می کنیم، فراهم کنیم.

امیر اسماعیلی در ادامه تصریح کرد: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای همه ما واجب است و باید در خرید محصولات مورد نیازمان دقت کنیم. انتظار از مسولین خرید این است که از کالای ایرانی حمایت کنند تا این حمایت منجر به افزایش کیفیت محصول ایرانی شود.

وی در پایان تاکید کرد: در روز های گذشته یاوه گویی هایی از برخی از رسانه های دشمنان در خصوص پرواز هواپیماهایی در کشور شنیده شد که ارزش پاسخگویی نداشت اما همین جا می گویم که اگر کشوری حماقتی انجام دهد و هواپیمایش نزدیک شود قطعا اولین خط مقدم که پدافند هوایی است پاسخ کوبنده می دهد و این یاوه گویی ها جایی جز همان رسانه های شیطان صفت و متوهم ندارد.

نظر شما