شناسهٔ خبر: 145201 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

وکیل محمد ثلاث: هنوز به حکم قصاص اعتراض نکرده‌ایم

ثلاث وکیل مدافع فرد متهم قتل سه مأمور نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران می‌گوید هنوز به حکم شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران مبنی بر قصاص موکلش اعتراض نکرده است.

به گزارش «نماینده» سعید اشرف‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا به حکم دادگاه کیفری یک استان تهران مبنی بر قصاص فرد متهم به قتل سه مأمور نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران، اعتراض کرده است یا خیر اظهار کرد: هنوز به پایان مهلت ۲۰ روزه قانونی برای اعتراض به حکم مهلت داریم و فعلاً اعتراض خود را به دادگاه ارائه نکرده‌ایم.

این وکیل دادگستری افزود: تا دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده مهلت داریم و قطعاً تا آن زمان، اعتراض خود را به حکم صادره، تقدیم شعبه صادر کننده رأی می‌کنیم.

به گفته اشرف‌زاده، حکم دادگاه همان روز صدور رأی به وی ابلاغ شده است.

محمدرضا ثلاث راننده اتوبوسی بود که در شب حادثه خیابان پاسداران در گلستان هفتم، سه تن از مأموران نیروی انتظامی را زیر گرفت و به شهادت رساند.

راننده اتوبوس در همان شب توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر و برای وی پرونده قضایی تشکیل شد که نهایتاً با صدور کیفرخواست به‌اتهام قتل عمد سه مأمور نیروی انتظامی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

متهم این پرونده در سه جلسه محاکمه شد که آخرین جلسه، ۲۷ اسفند ۹۶ بود.

متهم در دفاعیات خود در دادگاه مدعی شده که عمداً مأموران نیروی انتظامی را زیر نگرفته است.

شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران که از این پرونده به‌عنوان یکی از کاملترین پرونده‌های قضایی یاد کرده، دوشنبه ۲۸ اسفند جاری حکم متهم این پرونده را صادر و وی را به قصاص محکوم کرد.

نظر شما