شناسهٔ خبر: 145181 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

توضیح علی اعطا درباره نامه دوم استعفای نجفی

علی عطا سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران بر استعفای خود پافشاری می‌کند ولی فضا به گونه‌ای نیست که در جلسه نوزدهم استعفای شهردار پذیرفته شود.

به گزارش «نماینده»، علی اعطا در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران درباره استعفای محمدعلی نجفی شهردار تهران اظهار داشت: جلسه رسمی شورا در این خصوص ۱۹ فروردین خواهد بود و در این جلسه با حضور شهردار دلایل استعفا مطرح و بررسی می‌شود و در انتهای جلسه دراین خصوص رأی‌گیری خواهیم داشت.

وی بیان داشت:‌جلسه امروز هم‌اندیشی بوده است و غیررسمی و مصوبه‌ای نیز نداشته و برای تبادل نظر و اخبار برگزار شده است.

اعطا گفت:‌ در بخشی از این جلسه شهردار تهران حضور پیدا کرد و پافشاری در استعفا دارد و دلیل اصلی مشخصاً بیماری اعلام شده است، البته عوامل دیگری نیز در این استعفا تأثیر داشته است.

وی افزود:‌دلیل استعفای شهردار تهران بیماری جدیدش بوده و این بیماری از قبل مطرح نبوده است.

وی ادامه داد: بیماری جدید شهردار تهران امر غریبی نیست و دلیل اصلی نیز این موضوع است.

وی ادامه داد: همه اعضا از این موضوع ناراحت هستند و فضا به گونه‌ای نیست که در جلسه نوزدهم، استعفا پذیرفته شود و باید ببینیم در جلسه نوزدهم چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی درباره سرپرست شدن مصطفی سلیمی شهردار منطقه ۳ گفت: مطلقا چنین چیزی مطرح نشده است و بحثی در مورد سرپرستی شهر تهران نداشته‌ایم و همچنین درباره شهرداری آینده نیز بحثی مطرح نشده است.

وی گفت: ما هنوز استعفا را نپذیرفته‌ایم و تازه در جلسه ۱۹ فروردین استعفا مطرح می‌شود و بنا نبوده در جلسه امروز تصمیمی گرفته شود.

وی افزود: بحثی درباره شهردار شدن آقای هاشمی نیز نداشته‌ایم و در کل هیچ گزینه‌ای در جلسه امروز در این خصوص مطرح نشده است.

وی درباره نامه دوم استعفای شهردار تهران گفت: نامه دوم، خلاصه نامه اول استعفا بوده است که امروز به اعضای شورای شهر داده شد.

نظر شما