شناسهٔ خبر: 145135 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ابلاغیه نیروی انتظامی برای تامین تجهیزات مورد نیاز از تولیدات داخلی

ناجا فرمانده ناجا از ابلاغیه جدیدی خبر داد که براساس آن تمام تجهیزات مورد نیاز نیروی انتظامی می‌بایست از تولیدات داخلی تامین شود.

به گزارش «نماینده» سردار حسین اشتری، در خصوص نامگذاری امسال به عنوان حمایت از کالای ایرانی با اشاره به برنامه نیروی انتظامی برای تحقق این شعار اظهار کرد: نیروی انتظامی در خدمت سرمایه‌گذاران است و امنیت سرمایه‌گذاران را تضمین خواهد کرد و کمک می‌کند تا شرکت‌های کوچک و بزرگ و مراکز تولیدی بتوانند به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهند.

فرمانده ناجا افزود: علاوه بر این موارد تشدید مبارزه با قاچاق کالا جزء برنامه‌های ما در راستای تحقق شعار امسال است و امسال مقابله با ورود کالای قاچاق به کشور را تشدید خواهیم کرد و علی‌رغم آن که قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا در سال‌های گذشته راه‌اندازی شده، این مبارزه در سال جدید با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره خریدهای ناجا در سال‌جاری و استفاده از تولیدات داخلی گفت: علی‌رغم آن که در سال‌های پیش خریدهای ناجا از محصولات داخلی انجام می‌گرفت، امسال ابلاغ شد که همه اقلام مورد نیاز نیروی انتظامی حتماً باید از تولیدات داخلی تامین شود و این برای تمام اقلام مورد نیاز اجرایی خواهد شد به جز معدود تجهیزاتی که نمونه داخلی آن وجود ندارد و با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح خریداری می‌شود.

نظر شما