شناسهٔ خبر: 145133 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اعمال قانون پلیس در جاده‌ها برای سلامتی مردم و استقرار ایمنی است

اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: اعمال قانون پلیس برای افزایش سلامتی خود مردم و استقرار بیشتر ایمنی در جاده‌هاست. البته امیدواریم با همکاری خوب مردم امروز شاهد بازگشت باشیم و سفرها موکول به روز سیزدهم نشود.

به گزارش «نماینده»، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در بازدید از مرکز کنترل و فرماندهی پلیس راهور در جمع خبرنگاران گفت: سال جدید و اعیاد ماه رجب رو خدمت مردم عزیز تبریک می‌گویم. همانطور که مشخص است سفرها افزایش داشته و همکاران من در اقصی نقاط کشور حضور داشتند و تا پایان تعطیلات و حضور مردم در جاده‌ها حاضر خواهند بود.
وی افزود: در برخی روزها شاهد کاهش تصادفات و جان باختگان را داشتیم اما توصیه می‌کنیم در این روزهای پایانی حتما بیش از پیش به مقررات عمل کنند و به توصیه همکاران من در جاده‌ها توجه کنند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: حتما رانندگان در مواقع خستگی رانندگی نکنند و در جای مشخصی استراحت کنند و سفر را با یک غفلت خراب نکنند.
وی گفت: باید بدانیم که اعمال قانونی که از سوی پلیس صورت می‌گیرد برای افزایش سلامتی خود مردم و استقرار بیشتر ایمنی در جاده‌هاست. ضمن اینکه امیدواریم با همکاری خوب مردم امروز شاهد بازگشت مردم باشیم و سفرها موکول به روز سیزدهم نشود.
وی درخصوص روز طبیعت هم گفت: همکاران من از صبح اول وقت در تفرجگاه‌ها حضور خواهند داشت.  
سردار اشتری افزود: به حمدالله وضعیت امنیت کشور در سطح خوبی است و در بازدیدی که از مرزها هم داشتیم حکایت از این داشت که امنیت در سطح خوبی قرار دارد. البته موضوعاتی هم که در برخی از شهرها رخ می‌دهد با همکاری خود مردم و حضور به موقع پلیس مرتفع می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: تاکید رهبر معظم انقلاب این است که بر روی خرید اقلام ایرانی اصرار شود و ما هم به همه سرمایه‌گذاران قول می‌دهیم که امنیت سرمایه گذاری‌شان تامین شود.

نظر شما