شناسهٔ خبر: 145019 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

برپایی ایستگاه های نوروزی پلیس احساس امنیت را ارتقاء می بخشد

اشتری فرمانده نیروی انتظامی، پیشگیری علمی را برترین و با نفوذترین قدرت برای کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: برپایی ایستگاه های نوروزی پلیس احساس امنیت را در بین شهروندان ارتقاء می بخشد.

به گزارش «نماینده»، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی اظهارداشت: خوشبختانه اقدامات شایسته و بسیار خوب و ارزشمندی در چند ماهه اخیر از سوی مجموعه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در این استان انجام شده که نتایج ارزشمندی به همراه داشته است.  

وی خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی به خاطر وجود بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع)، حضور سالیانه ۳۰میلیون زایر، حاشیه یک میلیون و ۳۰۰هزار نفری مشهد، وجود اتباع خارجی و نیز مرزهای مشترک با کشورهای همسایه از اهمیت و حساسیت بسیار زیادی برخوردار است.

این مقام عالی انتظامی کشور به تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص مسایل اجتماعی، امنیتی، خدماتی و حاشیه شهر مشهد اشاره و تصریح کرد: باید اهتمام جدی در خصوص تحقق انتظارات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشیم و در این رابطه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اقدامات خو ب و تاثیر گذاری داشته است.

سردار اشتری، پیشگیری علمی را برترین و با نفوذترین قدرت برای کاهش آسیب های اجتماعی اعلام و بر ضرورت برنامه ریزی و توجه به اصل پیشگیری تاکید کرد.

 وی یکی از اقدامات بسیار خوب پلیس رضوی را استقرار ایستگاه های نوروزی دانست و گفت: حضور پلیس آرامش بخش است و ایجاد این ایستگاه ها، احساس امنیت را در بین شهروندان ارتقاء می بخشد.

فرمانده ناجا، به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال " حمایت از کالای ایرانی" اشاره و تاکید کرد: تحقق فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص تامین امنیت مرزها، ارتقاء امنیت در کشور برای حمایت همه جانبه از تولید کنندگان داخلی و تقویت مبارزه با قاچاق کالا و ارز به طور جدی در دستور کا ناجا قرار دارد.

نظر شما