شناسهٔ خبر: 145001 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

درخواست رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان برای حمل سلاح

رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری "راهپیمایی بزرگ حق بازگشت" توسط فلسطینیان، رژیم صهیونیستی خواستار حمل سلاح توسط شهرک‌نشینان ساکن مناطق نزدیک به غزه شد.

به گزارش «نماینده»   ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه از شهرک‌نشینان صهیونیست که در نزدیکی نوار غزه ساکن هستند خواست که از روز جمعه سلاح حمل کنند.

این در حالی است که فلسطینیان خود را برای برگزاری "راهپیمایی بزرگ حق بازگشت" در روز جمعه آینده با هدف بازگشت به روستاهایشان که از سال ۱۹۴۸ میلادی از آنجا مهاجرت کردند، آماده می‌کنند.

"عامر شریتح" عضو کمیته بین المللی هماهنگی راهپیمایی حق بازگشت به خبرگزاری فلسطینی "معا" گفت: ما به شکل تدریجی به سمت دیوار حائل حرکت می‌کنیم.

وی افزود: دست اندرکاران برگزاری این راهپیمایی‌ها مانع درگیری با نظامیان صهیونیست خواهند شد. ما به دنبال خشونت نیستیم و دست خالی در راهپیمایی شرکت می‌کنیم.

این در حالی است که نظامیان صهیونیست تجهیزات نظامی بیشتری در مرزهای نوار غزه مستقر کرده‌اند.

"گادی آیزنکوت" رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت که نظامیان این رژیم در صورتی که فلسطینیان به مرزها نزدیک شوند و دست به اقداماتی خطرناک بزنند، به سمت آن‌ها تیراندازی خواهند کرد.

وی افزود که ما ۱۰۰ تک تیرانداز که از همه یگان‌های ارتش انتخاب شده‌اند، در مرزهای نوار غزه مستقر کرده‌ایم.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی درباره احتمال انفجار در مرزهای باریکه غزه در آستانه برگزاری راهپیمایی های حق بازگشت به سمت فلسطین اشغالی هشدار داد.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری راهپیمایی بزرگ حق بازگشت در روز جمعه آینده، به شدت نگران انفجار اوضاع در اراضی اشغالی فلسطین است و ارتش صهیونیستی چندین گردان و دهها تک تیرانداز خود را در مناطق مختلف مرزهای فلسطین اشغالی مستقر کرده است تا به ادعای خود جلوی نفوذ فلسطینیان به مناطق مرزی فلسطین اشغالی را بگیرد.

نظر شما