شناسهٔ خبر: 144908 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: الف

به نجفی استرس وارد کردند از شهرداری استعفا کرد

نجفی مشاور پارلمانی شهردار تهران تصریح کرد: استرسها و فشارهایی که به شهردار تهران وارد شده، نیاز به حمایت از سوی مسئولین از جمله مجلس، دولت و شورای شهر بود.

به گزارش«نماینده»، داریوش قنبری"مشاور پارلمانی شهردار تهران" با اشاره به استعفای محمدعلی نجفی شهردار تهران گفت: آقای نجفی چند روز قبل از آغاز سال نو، استعفاء داد ولی فعلا استعفای وی مسکوت مانده است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر تهران موافق این استعفاء نبودند، افزود: آقای نجفی تحت تاثیر فشارها استعفاء داده و من معتقدم که اگر این فشارها نبود، وی استعفا نمی داد.

مشاور پارلمانی شهردار تهران تصریح کرد: استرسها و فشارهایی که به شهردار تهران وارد شده، نیاز به حمایت از سوی مسئولین از جمله مجلس، دولت و شورای شهر بود.

قنبری تصریح کرد: به نظرم اگر نجفی احساس حمایت کند و از وی حمایت جدی شود، استعفاء را پس را بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که این فشارهایی که شما مطرح می کنید از سوی چه کسانی به نجفی وارد شد، گفت: از سوی طیف حاکم قبلی و همفکران همان طیف، این استرسها به شهردار وارد شد.

مشاور پارلمانی شهردار تهران با اشاره به حواشی پیش آمده در مراسم روز زن در برج میلاد و احضار محمدعلی نجفی به دادسرا گفت: بعد از جلسه دادسرا، نجفی خیلی ناراحت به نظر می رسید و از اینکه برای آن مساله به دادسرا فراخوانده شد، خیلی ناراحت بود.

قنبری با بیان اینکه بیماری نجفی فرع بر فشارهاست، گفت: هر چه بود بعد از جلسه داداسر بود. چرا که نجفی انتظار نداشت به دادسرا فراخوانده شود.

وی افزود: در آن مراسم برج میلاد، قرار نبود تا چند دختتر حرکات موزون انجام دهند و قرار بود فقط گل بپاشند اما نمی دانیم چه اتفاقی افتاد که روند مراسم تغییر کرد.

در مراسم روز زن در برج میلاد در روز سه شنبه ۱۵ اسفند تعدادی از دختران به رقص پرداختند که شهردار تهران هم در مراسم حضور داشت.

چند روز بعد از مرام جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران از تشکیل پرونده در دادسرای تهران برای شهردار و دیگر عوامل حادثه خبر داد و اظهار داشت: پس از نامه دادستان کل کشور و گزارش سرپرست دادسرای ارشاد، در این زمینه شهردار و دیگر عوامل این مراسم احضار شدند و حسب گزارش واصله، در روز شنبه ۱۹ اسفند از شهردار تهران تحقیق به عمل آمده است.

نظر شما