شناسهٔ خبر: 144821 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مسیر وحدت اصولگرایان تنها از زیر سایه چتر حمایتی جامعتین می‌گذرد

نقوی حسینی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است اگر اصولگرایان قصد دارند موفق باشند و وحدت میان آنها ایجاد شود باید به شیخوخیت بیش از پیش اهمیت دهند.

به گزارش «نماینده» سیدحسین نقوی‌حسینی، با اشاره به کارکرد جبهه مردمی نیروهای انقلاب(جمنا) از ابتدا تا کنون گفت: تشکیل جمنا به عنوان یکی از فعالیت های منجر به وحدت اصولگرایان بود و این همه ی اقدام آنها نبود.

جمنا توانست در زمان کوتاهی تعداد زیادی از اصولگرایان را زیر یک چتر جمع کند

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی برهمین اساس تصریح کرد: جمنا توانست در زمان کوتاهی تعداد زیادی از اصولگرایان را زیر یک چتر جمع کند و البته نمی توان ۱۶ میلیون رأی را علیرغم شکست انتخاباتی، نکته بی اهمیتی دانست.

وی در ادامه ۱۶ میلیون رأی کاندیدای اصولگرایان را صرفا حاصل عملکرد جمنا ندانست و افزود: این پیروزی بزرگ حاصل عملکرد شاکله اصولگرایان و وحدت خوبی بود که میان رئوس و بدنه این جریان به وجود آمد،حتی اگر در قالب جمنا نبوده باشد.

تجمل گرایی و فساد مالی اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسد

نقوی حسینی در ادامه با بیان اینکه تلاش جمنا کافی نیست، عنوان کرد:اصولگرایان باید مکانیزم جدیدی را برای انتخابات بعدی درنظر گرفته و یا مکانیزم قبلی را اصلاح کرده و به سمت وحدت رویه بیشتر روی بیاورند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم ادامه داد: مردم به اصولگرایان اعتماد دارند و علیرغم اینکه رانت خواری، تجمل گرایی و فساد مالی اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسد، اما در مجموع مردم اصولگرایان را مبری تر از این قبیل فسادها می دانند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد:لازم است اصولگرایان مکانیزم وحدت را تحت چتر حمایتی جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قرار دهند و بیش از پیش به شیخوخیت اهمیت دهند تا مشکلات وحدت میان آنها نیز برطرف شود.

نظر شما