شناسهٔ خبر: 144814 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

هدف از بمب‌گذاری غزه، بر هم زدن برخی پرونده های سیاسی است

اسماعیل هنیه 43 رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، هدف از بمب‌گذاری غزه را بر هم زدن برخی پرونده‌های سیاسی دانست.

به گزارش«نماینده»، اسماعیل هنیه در مراسم تشییع پیکر پاک دو شهید درگیری‌های روز پنجشنبه در نوار غزه برای بازداشت عاملان بمب‌گذاری اخیر در غزه، تصریح کرد که سرویس‌های امنیتی حماس همگام با وزارت کشور و امنیت ملی فلسطین در نوار غزه برای کشف جزئیات انفجار اخیر و شناسایی و بازداشت مجرمان وارد عمل شدند.
هنیه افزود که ما منتظر خواهیم ماند تا نتیجه تحقیقات سرویس‌های امنیتی در مورد این انفجار مشخص شود. وی از تمامی نیروهای امنیتی دلاور و قهرمان که در این راه جان خود را کف دستشان گذاشتند، تقدیر و تشکر کرد و به شهدای درگیری روز پنجشنبه درود فرستاد.

این در حالی است که وزارت کشور و امنیت ملی فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در درگیری مسلحانه سرویس‌های امنیتی غزه با متهمان بمب‌گذاری در مسیر خودروی رامی حمدالله، دو نیروی امنیتی به شهادت رسیده و "انس ابو خوصه" متهم اصلی این جنایت و یکی دیگر از همدستانش کشته شده و یک نفر هم بازداشت شد.

این وزارتخانه ۱۳ ماه جاری میلادی (۲۲ اسفند) از انفجار بمب در مسیر خودروی رامی حمدالله در جریان سفر به نوار غزه خبر داد. البته در این حادثه چند نفر جراحت‌هایی سطحی برداشتند و آسیبی به حمدالله وارد نشد.

نظر شما