شناسهٔ خبر: 144776 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مسئولان برای حل مشکلات معیشتی مردم گام‌های جدی بردارند

شاهرودی/2 رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئولان با نصب‌العین قراردادن رهنمودهای رهبرانقلاب، در جهت رفع مشکلات و حل‌وفصل معضلات معیشتی مردم گام‌های جدی بردارند.

به گزارش «نماینده»، آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی سال نو را به ملت ایران تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب والابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول والاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

با سلام و صلوات بر خاتم انبیاء محمد مصطفی (ص) و اهل بیت مطهرش، فرا رسیدن بهار طبیعت و سال نو را که جلوه ای از عظمت، جلال و جمال الهی است و مصادف با ایام ماه مبارک رجب  شده است، خدمت مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفته و از درگاه الهی سالی توام با موفقیت و پیروزی های مداوم برای مردم شریف ایران و امت اسلامی مسالت می نمایم.

در ابتدای سال جدید، یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان و شهدای والامقام و مجاهدان و ایثارگران عزیز را گرامی می داریم و به ارواح طیبه آنان درود می فرستیم.

سالی که گذشت، هرچند با حوادث گوناگون و فراز و فرودهای زیادی همراه بود، اما امید واثق دارم که در پرتو عنایات خاصه حضرت حق و توجهات امام عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) سال نو، سالی سرشار از معرفت و خیر و برکت، برای امت اسلام و ملت ایران خواهد بود.

 در این سال نیز که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است از همه دلسوزان کشور و فرهیختگان و علما و نخبگان و مسئولان محترم کشور، انتظار می رود با تمام وجود و با وحدت و همدلی و با نصب العین قرار دادن رهنمودها و سیاست های ابلاغی معظم له  در امور مختلف، در جهت رفع مشکلات و به ویژه حل و فصل معضلات اقتصادی و معیشتی مردم گام های جدی بردارند و در عین حال با حفظ انسجام، صلابت و روحیه مقاومت، دوشادوش مردم شریف کشورمان در مقابل هجمه های ناجوانمردانه و زیاده خواهی های ظالمانه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام اسلامی ایستادگی کرده و از اقتدار کشور و حقوق مسلم ملت دفاع کنند.

همچنین به مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی اطمینان می دهیم که ما نیز در سنگر مجمع تشخیص مصلحت نظام تمام تلاش خود را در راه تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به شما مردم غیور و انقلابی به کار خواهیم بست و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

در پایان با آرزوی توفیق و سربلندی برای همه هموطنان عزیز، امیدوارم در پرتو الطاف الهی موفق و پیروز باشید.

نظر شما