شناسهٔ خبر: 144767 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

آخرین حادثه پایتخت در سال ۹۶ و نخستین حادثه در سال ۹۷ چه بود؟

ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران جزئیات آخرین حادثه پایتخت در سال ۹۶ و نخستین حادثه در سال ۹۷ را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده» سید جلال ملکی درباره جزئیات آخرین حادثه پایتخت در سال ۹۶ اظهار کرد: ساعت ۱۹:۴۵:۲۸ شب گذشته (۱۲ ثانیه مانده به آغاز سال ۹۷) زنگ ایستگاه ۶۲ آتش‌نشانی در محله شادآباد به‌صدا درآمد و آتش‌نشانان به محل حادثه در خیابان ۱۷ شهریور، نرسیده به ۱۵متری دوم اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک منزل دوطبقه قدیمی به‌وسعت حدود ۱۵۰ متر بود؛ داخل این اتاق کوچک حدود ۶متری به‌عنوان آشپزخانه استفاده می‌شد و به‌دلیل اتصالی یخچال، حریق در آن به‌وقوع پیوسته که این آتش‌سوزی مختصر به‌سرعت توسط آتش‌نشانان مهار شد و عملیات در ساعت ۲۰:۱۵ به پایان رسید.

وی درباره جزئیات نخستین حادثه پایتخت در سال ۹۷ نیز ‌گفت: نخستین حادثه سال ۹۷ در ساعت ۱۹:۴۹ شب گذشته (چند دقیقه پس از تحویل سال نو) به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که طی آن زنگ ایستگاه ۴۰ آتش‌نشانی واقع در بلوار کشاورز به‌صدا درآمد و گروه نجات به محل حادثه در خیابان کارگر تقاطع خیابان فاطمی اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: محل حادثه یک مغازه سوپرمارکت بود که ورود پرنده به آن باعث بروز بی‌نظمی در مغازه شده بود و آتش‌نشانان به‌سرعت پرنده را گرفته آن را بدون آسیب‌دیدن به فضای باز انتقال دادند و این عملیات در ساعت ۱۹:۵۵ پایان یافت.

نظر شما