شناسهٔ خبر: 144759 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

کمک به نیازمندان با رنگ و بوی سیلوت

سیلوت

به گزارش «نماینده»  سینا لطفی، مدیرعامل مجتمع تولیدی و فروشگاه های زنجیره ای پوشاک و البسه سیلوت،  به تشریح عملکرد این مجموعه در سال جاری پرداخت و گفت: توزیع پوشاک و سایر مایحتاج زندگی در روزهای پایانی سالجاری در بین مددجویان و هموطنان عزیز و نیازمند استانهای تهران و البرز از ۱۵ بهمن ماه توسط مجموعه سیلوت آغاز گردیده و ادامه دارد.

وی افزود: معتقد است که برگزاری کمپین های احسان و نیکوکاری تحت عناوین مختلف و بالاخص در مواعد خاص فرهنگی اجتماعی من جمله در آستانه سال جدید از سوی واحدهای تولیدی پیشرو و پیشتاز کشور، کمک خواهد کرد تا ضمن فرهنگی سازی طویل المدت در جامعه بویژه در مباحث تعالیم پیش روی نسل های جوان و نوظهور در حوزه های متنوع صنایع کشور، مسبب تکثیر و تسری فرهنگ احسان، نوعدوستی و تقویت بیشتر جایگاه عاطفی در روابط اجتماعی ایرانیان سرافراز خواهد بود.

لطفی در پایان ضمن اشاره به آخرین تحقیقات علمی در باب علوم روانشناختی، خاطرنشان ساخت: به تازگی تحقیق و پژوهش های علمی انجام شده که نشان می‌دهد کمک رسانی به افراد مددجو و نیازمند، ارتباط بسیار نزدیک و تنگاتنگی با بوجود آوردن حس خوب در افراد دارد. از اینروست که بنده همواره سعی نموده ام تا با همراهی همکاران مجموعه و اطرافیان خود برای ایجاد این حس خوب، کوشا باشم. چرا که اعتقاد دارم با دعوت دیگران به فعالیت‌های خاص، میتوان ضمن تحقق فعالیت‌های خیرخواهانه گروهی، باعث بروز حس مثبت و دیده شدن از طرف سایرین در آنها گردید.

منبع ریال نیوز

برچسب‌ها:

نظر شما