شناسهٔ خبر: 144757 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مقابله با تروریسم نیازمند مبارزه است نه مذاکره سرویس بین‌الملل

امیرعبداللهیان// دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: تمرکز بر راه حل سیاسی در سوریه و منطقه یک ضرورت است اما مقابله با تروریسم نیازمند مبارزه است و نه مذاکره.

به گزارش «نماینده» عدنان محمود سفیر سوریه در تهران با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین ­الملل دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، دو طرف پیرامون موضوعات مشترک و قابل توجه در زمینه مسائل پارلمانی، سیاسی، منطقه­‌ای و بین­ المللی به تبادل نظر پرداختند.

امیرعبداللهیان گفت: تمرکز بر راه حل سیاسی در سوریه و منطقه یک ضرورت است اما مقابله با تروریسم نیازمند مبارزه است و نه مذاکره. وی حمایت آمریکا و عربستان از گروههای تروریستی و مسلحین در غوطه شرقی را عامل تضعیف روند سیاسی خواند و افزود: تهران به حمایت خود از روند سیاسی و مبارزه هم زمان با تروریسم حمایت می کند.

امیرعبداللهیان بازی خطرناک سعودی در ارتکاب جنایت جنگی علیه مردم مظلوم یمن و حمایت از تروریسم در کشتار و آواره کردن مردم سوریه را در تعارض کامل با ادعای خادم الحرمین بودن آل سعود خواند.

سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران با تشکر از حمایت های جمهوری اسلامی و کمک به این کشور در مبارزه با تروریسم، آخرین تحولات میدانی و سیاسی سوریه را تبیین کرد.

نظر شما