شناسهٔ خبر: 144748 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پلیس در سال ۹۶ امنیتی مثال زدنی را در کشور برقرار کرد

اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: بررسی عملکرد ناجا در سال ۹۶ حکایت از آن دارد که به مدد تلاش مأموران ناجا امنیتی مثال زدنی در این سال برقرار شد.

به گزارش «نماینده» سردار حسین اشتری در رزمایش اقتدار پلیس تهران بزرگ گفت: اگر سال ۹۶ را مرور کنیم در می‌یابیم قرارگاه نوروزی در همین ایام فعالیت خودش را شروع کرد.

وی ادامه داد: بعد از آن بحث انتخابات و برگزاری ان را داشتیم که با بهترین شرایط برگزار شد و بعد از ان هم مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام را داشتیم.

فرمانده ناجا ادامه داد: بیش از سی هزار نفر از همکاران ما در جریان مراسم اربعین انجام وظیفه کردند و امنیت را به بهترین نحو در مرزها برقرار کردند.

سردار اشتری گفت: سال نود و شش با نظم مثال زدنی زائرین در مراسم اربعین شرکت کردند.

فرمانده ناجا گفت: بعد از آن در زلزله غرب کشور دیدید که ناجا چگونه عمل کرده و در کنار سایر نهادها به کمک مردم زلزله زده شتافتند.

وی ادامه داد: به دلیل اتفاقات اقلیم کردستان باید یک امادگی خوبی را در مرزهایمان ایجاد می‌کردیم که همین اتفاق افتاد و به همت بچه های خوب یگان ویژه اقتدار پلیس در مرزهای غربی به رخ کشیده شد.

اشتری گفت: بعد از ان حوادث دی ماه را داشتیم که عده ای تلاش کردند تا نظم و امنیت را بر هم بزنند اما باز هم حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار مردم این حوادث و توطئه‌ها خنثی شد.

فرمانده ناجا گفت: در حوادث دی ماه اگر یک کار کارشناسی انجام دهیم متوجه می‌شویم که با لطف و عنایت الهی چه کار بزرگی انجام شد و خدا لطفش را شامل حال ما کرد.

وی به حوادث خیابان پاسداران اشاره کرد و گفت: این هم با پیچیدگی مواجه بود اما مقتدرانه و هوشمندانه انجام گرفت و حالا با گذشت زمان می شود بهتر فهمید که پلیس در ان زمان چه کار مهم و بزرگی انجام داده است.

اشتری گفت: نیروی انتظامی با شعار ارامش بهاری کار خودش را برای عید آغاز کرده است و ما حافظان جان و مال و امنیت شما هستیم.

سردار اشتری گفت: ما بعد از هر اقدامی یک کار کارشناسی رو ماموریت هایمان انجام می‌دهیم تا نقاط قوت پررنگ تر و نقاط ضعف بر طرف شود.

برچسب‌ها:

نظر شما