شناسهٔ خبر: 144709 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قاضی زاده:مردم از دولت می‌خواهند که کاری به کارشان نداشته باشند

قاضی زاده2 عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مردم امیدی ندارند که دولت برایشان کاری انجام دهد و فقط تنها خواسته آنها این است که دولت کاری به کارشان نداشته باشد و مزاحمتی برایشان ایجاد نکند.

به گزارش «نماینده»،  سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وضعیت بازار در روزهای پایانی سال، گفت: واقعیت این است که حرف زدن در مورد لزوم توجه و نظارت دولت بر قیمت کالاها در آستانه سال جدید به قدری تکراری است و مسئولان اینقدر حرف زده‌اند و کاری انجام نشده هر کس در این زمینه‌ها بخواهد حرف بزند موجب نفرت مردم می‌شود.

وی افزود: ما شرمنده مردمی که قانون داریم، مسئول داریم، دستگاه‌های ذیربط را برای انجام امور داریم اما نمی‌دانیم چرا کاری انجام نمی‌شود و اتفاق خاصی نمی‌افتد و ما هم باید در مورد بایدها حرف بزنیم و نه کارهایی که انجام شده.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مردم از ما نمایندگان می‌خواهند که به دولت بگوییم دست از سرشان بردارد و کاری به آنها نداشته باشد.

قاضی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: در واقع مردم چشم امیدی ندارند که دولت کاری برایشان انجام دهد و فقط می‌خواهند که دولت برای آنها مزاحمت ایجاد نکند و مصداق این عبارت  است که «ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان».

نظر شما