شناسهٔ خبر: 144661 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ابلاغ بودجه سال ۹۷ یکشنبه هفته آینده توسط رئیس مجلس

اکبر رنجبرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: لایحه بودجه سال ۹۷ شنبه آینده در مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی و در روز یکشنبه از سوی رئیس مجلس ابلاغ خواهد شد.

به گزارش «نماینده» اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، گفت:‌ کار بررسی بودجه سال ۹۷ در مجلس تمام شده و نظر نهایی را در خصوص موارد اختلافی بین مجلس و شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد داد.  

وی افزود: ایراد باقی‌مانده از لایحه بودجه سال ۹۷ در جلسه روز شنبه هفته آینده (۲۶ اسفند ۹۶) مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت رد یا تأیید موضوع مورد اختلاف، لایحه بودجه روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه از سوی رئیس مجلس به دولت ابلاغ خواهد شد.  

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس یکشنبه هفته آینده جلسه علنی خواهد داشت و طبق برنامه بناست تا از اعضای شورای عالی فضای مجازی دعوت شود تا با حضور در مجلس گزارشی را در خصوص برنامه‌های این شورا و همچنین اقدامات صورت گرفته در مواردی همچون شبکه ملی اطلاعات و... به نمایندگان ارائه کنند که البته هنوز برنامه‌ریزی‌های دقیق در مورد این موضوع انجام نشده است.  

رنجبرزاده در پایان با اشاره به برنامه کاری مجلس در آغاز سال جدید خاطرنشان کرد: در ارتباط با این موضوع که اولین جلسه مجلس در سال ۹۷ در چه روز باشد و از چه زمان مجلس کار خود را آغاز کند، در جلسه روز یکشنبه هفته آینده مجلس تصمیم‌گیری خواهد شد.  

نظر شما