شناسهٔ خبر: 144647 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق

نمایندگان مجلس از عملکرد دوساله حجت‌الاسلام رئیسی قدردانی کردند

رئیسی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی: رئیسی در مدت زمان فعالیت خود در آستان قدس رضوی اقدامات بسیار شایسته و مفیدی انجام داده است و خدمت به محرومین از مهمترین انگیزه های کاری وی در این مسئولیت است.

به گزارش نماینده، حدود دو سال از انتخاب حجت الاسلام  رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی می گذرد و از جمله مهمترین اقدامات و کارهای دوران مسئولیت وی در این جایگاه، میتوان به تلاش برای محرومیت زدایی و نگاه ویژه به طبقه محروم و کمتر برخوردار جامعه داشته است .

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  ضمن اشاره به فعالیت های بسیار خوب حجت الاسلام  رئیسی بعد از پذیرش تولیت آستان قدس رضوی،گفت: حجت الاسلام  رئیسی در مدت زمان فعالیت خود در آستان قدس رضوی اقدامات بسیار شایسته و مفیدی انجام داده است و خدمت به محرومین از مهمترین انگیزه های کاری وی در این مسئولیت است.

نادر قاضی پور بیان کرد: حجت الاسلام رئیسی انگیزه ی خدمت به محرومین را داشته؛ و طبق تاکیدات رهبر انقلاب که خواستار رسیدگی به قشر محروم جامعه بودند ، در حال تلاش هستند و اقدامات خوبی نیز انجام داده اند .

وی افزود: آستان قدس رضوی با برنامه هایی که دارد نسبت به پیگیری و حل مشکلات  مردم محروم اقدام می کند. 

قاضی پور در ادامه گفت: آستان قدس رضوی با ریاست آقای رئیسی توانسته است در نقاط محروم اقداماتی را انجام دهد که به نظر من، بهترین اقدامی که انجام داده است این است که مقدمات سفر زیارتی مشهد مقدس را برای کسانی که تاکنون به بارگاه امام رضا (ع) مشرف نشده اند ، مهیا کرده است و این بهترین کار آقای رئیسی در زمان تولیت آستان قدس رضوی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از زمانی که آقای رئیسی تولیت آستان قدس را بر عهده گرفته اند، یک نگرش صد و هشتاد درجه در رابطه با محرومین و افراد ضعیف جامعه در پیش گرفته است که حفط آبروی نیازمندان و محرومان را نیز مورد توجه داشته است و امیدواریم که این خدمات را به همه محرومان  در سراسر ایران بتوانند ارائه دهند .

عضو هیأت رئیسه مجلس: تولیت آستان قدس رضوی در انجام وظیفه‌اش خوش درخشید/تجملگرایی در برنامه کاری رئیسی وجود ندارد

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه تولیت آستان قدس رضوی در انجام مسئولیت خود خوب عمل کرده است، گفت: در برنامه کاری آقای رئیسی تجمل‌گرایی وجود ندارد و زندگی ساده و بی آلایشی به تبعیت از رهبر انقلاب دارند.

اکبر رنجبرزاده امروز در گفت‌وگو با سیدجمال؛ با اشاره به سالروز انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی؛ اظهار کرد: آقای رئیسی انسانی کاملا" فرهیخته، شایسته و توانمند است که توانسته در کارنامه خود در یک سال گذشته در آستان قدس رضوی خوش درخشیدند.

وی تصریح کرد: آقای رئیسی اقدامات مؤثری در راستای فقرزدایی، ایجاد اشتغال و در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در استان خراسان داشته‌اند.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: آنچه برای یک مدیر موفق مهم است این است که بدور از هوای نفسانی و تمایلات شخصی و با یک نگاه انسانی و عالمانه در جهات رفع موانع و مشکلات اجتماعی گام‌های مؤثری بردارد که آقای رئیسی توانسته در این زمینه موفق عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: آقای رئیسی رضایت عامه مردم را دارند و در چارچوب نظام و پشت سر ولایت فقیه و در تحکیم پایه‌‎های نظام پیشگام هستند.

رنجبرزاده تأکید کرد: در برنامه کاری آقای رئیسی تجمل‌گرایی وجود ندارد و زندگی ساده و بی آلایشی به تبعیت از رهبر انقلاب دارند.

وی اذعان داشت: مسئولان اگر رنگ و بوی تجمل‌گرایی  و اشرافی‌گری خود و اطرافیانشان نداشته باشند، بخشی از موفقیت آنان مرهون همین رعایت ویژگی‌های مسئول است که آقای رئیسی توانسته کاملا" از این تجمل گرایی ها به دور باشد.

نظر شما