شناسهٔ خبر: 144637 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آغاز طرح ترافیکی نوروز 97 از فردا تا 15 فروردین در تمام جاده‌های کشور

سردار اشتری/2 فرمانده ناجا گفت: قرارگاه ترافیکی و خدمات سفر از فردا 24 اسفند با حضور ماموران پلیس، نیروهای خدماتی و امدادرسان در جاده‌های کشور کار خود را آغاز کرده و تا 15 فروردین در خدمت مردم خواهند بود.

به گزارش «نماینده»، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر به اهمیت برگزاری این رزمایش پرداخت و گفت: اهمیت برگزاری رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر بر کسی پوشیده نیست و این حرکت از سال‌های گذشته با تاثیرگذاری که داشته استمرار یافته است.

فرمانده ناجا تصریح کرد: امسال نیز رزمایش بزرگ ترافیکی با حضور بیش از نیم میلیون نفر از همکاران من،‌ امدادگران و خدمت‌رسانان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

سردار اشتری اعلام کرد: پلیس افتخارش این است در تمام ایام سال و به خصوص تعطیلات نوروز در کنار مردم است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور اظهار داشت: قرارگاه ترافیکی و خدمات سفر از فردا 24 اسفند کار خود را آغاز و تا 15 فروردین 97 به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی اظهار امیدواری کرد که با اقدامات خوب و موثر همه دستگاه‌های امدادرسان و پلیس عزیز بتوان سفری ایمن را برای هموطنان رقم زد.

فرمانده ناجا با اعلام این مطلب که خوشبختانه تعداد تصادفات،‌ تلفات و جانباختگان در سال‌های اخیر کاهش یافته است از مردم خواست که مسیر سفر را نیز جزء سفر قلمداد کرده و با حوصله و پرهیز از عجله مسیر را طی کنند، در هنگام خستگی نیز در استراحتگاه‌های موقت، استراحت کنند و در هنگام بروز مشکل به دستگاه‌های امدادرسان مراجعه کنند.

وی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری را تصادفات و جانباختگان سفرها دانست و گفت: سه عامل اصلی انسان، خودرو و جاده در بروز تصادفات موثرند اما باید گفت که عامل انسانی بخش مهمتری دارد.

فرمانده ناجا افزود: راننده باید مراعات حال خود، سرنشینان و همچنین خودروهای مجاور را کند.

سردار اشتری اعلام کرد: رانندگانی که با حوصله، ارامش، نشاط و سرزندگی به رانندگی می‌پردازند و با رعایت نکات ایمنی مشرف به جاده هستند کمترین خطا و تصادف را در رانندگی دارند.

وی اظهار امیدواری کرد: همه عوامل دست به دست هم داده و با اطلاع‌رسانی و رعایت قوانین و مقررات و مدیریت سفر از سوی هموطنان سفر خوبی در نوروز 97 برای هموطنان رقم بخورد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به حضور همه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در جاده‌های کشور، به تشکر از آنها پرداخت و گفت: از همیاران پلیس نیز که در کنار خانواده‌های خود رعایت قوانین و مقررات را به بزرگترهای خود یادآور می‌شوند تشکر می‌کنیم.

نظر شما