شناسهٔ خبر: 144636 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

تشکر «امیراسماعیلی» از رهبری برای معافیت علیرضا کریمی از سربازی

علیرضا کریمی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) از رهبری برای اعطای معافیت سربازی به علیرضا کریمی تشکر کرد.

به گزارش «نماینده»، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در مراسم تقدیر از ورزشکاران افتخار آفرین رشته های کشتی و جودوی که صبح امروز در ستاد این قرارگاه برگزار شد، اظهار کرد: پس از حرکت ارزشی و جوانمردانه علیرضا کریمی در مسابقات جهانی کشتی و به پیشنهاد قرارگاه پدافند هوایی مقام معظم رهبری عنایت فرمودند و این ورزشکار را از خدمت سربازی معاف فرمودند، که شایسته است مراتب تشکر و قدردانی مجموعه قرارگاه پدافند هوایی را از این توجه ویژه حضرت آقا اعلام کنیم.

اسماعیلی در ادامه ضمن تشکر از فعالیت های تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی گفت: پیشرفتی که به یاری خدا در بحث ورزش قهرمانی و همگانی در پدافند هوایی اتفاق افتاده است هم خواست ورزشکاران بوده است و هم همت تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی که باعث به وجود آمدن یک هم افزایی مناسب در این حوزه شده است.

وی تاکید کرد: همه ارکان قرارگاه پدافند هوایی باید از فعالیت های ورزشی چه در بعد قهرمانی و چه در بعد همگانی حمایت کنند و فرماند هان مناطق هم باید از ظرفیت حضور ورزشکاران در جهت رشد و اعتلای ورزش استفاده کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در پایان تاکید کرد: تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی اولویت اولی پدافند را در بحث ورزش ثابت کرده است.

نظر شما