شناسهٔ خبر: 144564 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رای مثبت مجلس به "استیضاح آخوندی" کار بزرگی است

احمد امیرآبادی فراهانی// عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: اگر وزیر راه باردیگر از مجلس رای اعتماد بگیرد نمایندگان نمی‌توانند در برابر افکار عمومی پاسخگو باشند.

به گزارش «نماینده»، احمد امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر وکلای ملت در قوه مقننه به استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی رای مثبت بدهند کار بزرگی انجام داده‌اند، گفت: اگر آخوندی باردیگر از مجلس رای اعتماد بگیرد قطعاً نمایندگان نمی‌توانند در برابر این اقدام خود در برابر افکار عمومی پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد وزیر راه و شهرسازی در چند وقت گذشته ضعیف بوده است، ادامه داد: آقای آخوندی بسیاری از  برنامه‌های که در زمان رای اعتماد به نمایندگان اعلام کرده را عملیاتی نکرد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به اینکه مجلس از وزیر راه و شهرسازی حمایت‌های لازم را داشته است، افزود: حوادثی که پشت سر هم اتفاق افتاد یک نکته است البته آقای آخوندی هیچ عذرخواهی هم در قبال حوادث رخ داده نداشته است.

نماینده مردم قم در مجلس با تاکید بر اینکه آقای آخوندی از مسئولیت‌های که بر عهده وی است در برخی مواقع شانه خالی می‌کند، اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی می‌گوید هواپیما که سقوط می‌کند به وی ارتباطی ندارد باید از وی بپرسیم پس سقوط هواپیما به کدام وزیر ارتباط پیدا می‌کند.

نظر شما