شناسهٔ خبر: 144523 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

طرح دو فوریتی کاهش تعرفه خودروهای وارداتی اعتراض به عملکرد دولت است

رضیان2 عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت:کمیسیون صنایع پیشتر در خصوص تعرفه خودروهای وارداتی تذکر داده بود که متاسفانه دولت  توجهی به این مسئله نشان نداد.

به گزارش «نماینده»، عبدالله رضیان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در  با اشاره به طرح دو فوریتی تعرفه کاهش واردات خودروهای خارجی اظهار داشت: دو روز پیش امضاهایی برای این طرح جمع آوری شده از این رو هنوز طرح دو فوریتی کاهش تعرفه واردات خودروهای خارجی آماده نشده است.

وی با بیان اینکه پس از پایان جمع آوری امضا طرح باید در کمیسیون بررسی شود افزود: مجلس در برابر تصمیمی که دولت در خصوص تعرفه خودروهای وارداتی اخذ کرده نگرانی‌هایی دارد البته کمیسیون پیشتر به دولت در این خصوص تذکر داده بود که متاسفانه دولت  توجهی به این مسئله نشان نداد از این رو بهارستانی‌ها تصمیم گرفتند در قالب طرح دو فوریتی به این موضوع واکنش نشان دهند تا دولت اوضاع را مدیریت کند.
 
طرح دو فوریتی کاهش تعرفه خودروهای وارداتی اعتراض به عملکرد دولت است/ تذکر دادیم؛ دولت توجهی نکرد!

رضیان با اشاره به جمع آوری بیش از ۱۰۰ امضا برای این طرح، تصریح کرد: با توجه به مباحث مربوط به استیضاح وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی به نظر می‌رسد که بررسی این طرح تا پیش از سال جدید در صحن علنی امکان پذیر نباشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه نمایندگان مجلس معتقدند دولت مدیریت مناسبی در این خصوص اعمال نکرده است بیان داشت: این موضوع باعث دامن زدن به گرانی خودرو، ایجاد و گسترش رانت‌ و هم چنین بروز مشکلاتی در این زمینه شده است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه  نمایندگان، اعتراض خود را  نسبت به این روند در قالب این طرح نشان دادند، خاطر نشان کرد: مطمئنا اگر طرح در صحن علنی مطرح شود دولت باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشد.

نظر شما