شناسهٔ خبر: 144520 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

خواست اصلی رهبری از نمایندگی ولی فقیه چیست؟

سپاه رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: افزایش معنویت و تقویت روحیه جهادی و انقلابی و بهره گیری از حوزه های علمیه و تعامل هم افزا با فرمانده کل سپاه از موارد مورد توجه رهبری در حوزه نمایندگی ولی فقیه است.

به گزارش «نماینده»، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا، طی سخنانی در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: با امر فرماندهی کل قوا دو روحانی عزیز با توجه به سوابق و شناخت نزدیکی که از کار در سپاه بهره مند بودند با توان بیشتری در میدان وسیع ماموریت جدید خواهند شد و کاری که حضرت آقا در این بخش انتظار دارند، معنویت افزایی است.

شیرازی افزایش معنویت در سپاه را خواست اصلی رهبری عنوان کرد و ادامه داد: افزایش معنویت و تقویت روحیه جهادی و انقلابی و بهره گیری از حوزه های علمیه و تعامل هم افزا با فرمانده کل سپاه از موارد مورد توجه رهبری در این حوزه است.

وی گفت: آقا می‌فرمایند هرکسی در مسولیت جدیدی می‌آید باید نقاط ضعف و قدرت گذشته را بررسی کند تا عملکرد بهتری داشته باشد.

رئیس دفتر فرمانده کل قوا افزود: هدایت و کنترل کلی سپاه در جهت مکتبی ماندن و مرجعیت سیاسی از وظایف نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

شیرازی خاطرنشان کرد: حضرت آقا تاکید زیادی بر صبر در تصمیم‌گیری‌ها دارند و معتقدند که نباید عجولانه تصمیم گرفت. ایشان تاکید دارند در این حوزه روحیه آخوندی بر کار حاکم شود.

وی تصریح کرد: باید به یاد داشته باشیم که در سپاه و تشکیلات نمایندگی، هرکاری انجام دهیم منصوب به رهبری است و عمل و فکر و کار ما را به پای ایشان می‌نویسند چه بخواهیم چه نخواهیم. لذا باید دقت داشته باشیم.

شیرازی تاکید کرد: حفاظت اطلاعات و نمایندگی ولی فقیه در کنار فرماندهی سپاه باید انسجام و ندای واحد داشته باشند.

رئیس دفتر فرمانده کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اوضاع منطقه و نقش ایران در حمایت از جبهه مقاومت گفت: در حالیکه دشمن فکر می‌کرد می‌تواند این جبهه را در سوریه تضعیف کند، اما این موضوع نتیجه عکس داد و در واقع این خواست ایران بود که محقق شد.

نظر شما