شناسهٔ خبر: 144518 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

شهرداری به استقبال بهارنرفت

نژاد بهرام عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران به رغم اینکه امروز ۲۰ اسفند است تاکنون اقدام درخوری برای استقبال از عید نوروز انجام نداده و هنوز به استقبال بهار نرفته است.

به گزارش «نماینده»، زهرا نژادبهرام در پنجاه و دومین جلسه شورای شهر تهران ضمن تذکر نسبت به کم کاری شهرداری تهران درخصوص مناسب سازی شهر در روزهای منتهی به سال نو، از  نصب تصاویر زنان نوآور و مطرح شهر به صورت بنرهایی بر  روی پل های عابر و... تمجید کرد.  

به گفته عضو هیات رئیسه شورا،  شهرداری تهران علی رغم این که امروز ۲۰ اسفند است تاکنون اقدام درخوری برای استقبال از  عید نوروز  انجام نداده و هنوز به  استقبال از بهار نرفته است؛ شهرداری باید جهت ترویج شادی و روحیه نشاط، اقداماتی در سطح شهر انجام شود.

نژادبهرام گفت: این استقبال باید زودتر انجام می شد که مردم متوجه تغییر در سطح شهر بشوند.  از سوی دیگر در روزهای منتهی به سال نو، بنرهایی از زنان تاثیرگذار و نوآور شهر بر پل های عابر و... نصب شده؛ تصاویر زنانی نظیر شهلا ریاحی یا توران میرهادی و... 

نژادبهرام این اقدام شهرداری را بویژه در روزهایی که با نام زن مزین شده، ارزنده دانست و اظهار امیدواری کرد چنین اقداماتی تکرار شود.

نظر شما