شناسهٔ خبر: 144471 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

در مراسم گرامیداشت یاد معلم پیشکسوت و انقلابی همدان

حدادعادل: دشمن با تحریم مشکل‌تراشی می‌کند و صورتحساب آن را برای انقلاب می‌فرستد

حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن در فضای مجازی برای القای ناکارآمدی انقلاب و بدبین کردن مردم غوغایی به راه انداخته‌ است، حال آن که عامل اصلی مشکلات دشمنان و تحریم‌های آنهاست اما صورتحساب آن را برای انقلاب می‌فرستند.

به گزارش «نماینده» غلامعلی حدادعادل عصر امروز در مراسم گرامیداشت یاد مرحوم سیدصادق حجازی، معلم پیشکسوت و انقلابی همدان در مسجد مهدیه این شهر اظهار کرد: نترسیم از این که فضای مجازی چنین است و دشمن چنین و چنان می‌کند که کشور و تمام شئونات آن به عنایت خداوند و رهبری امام و مقام معظم رهبری و جانفشانی شهدا در اختیار ماست.

وی افزود: ما امکانات بسیاری برای مقابله با توطئه دشمن در اختیار داریم که آموزش و پرورش از مهمترین ظرفیت‌ها برای ایجاد اطمینان در آینده انقلاب است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: همه آنها که به احترام این معلم بزرگوار در این مجلس شرکت کرده‌اند به تربیت مومنانه و با بصیرت نسل آینده جوان از طریق خدمات آموزشی کمک کنند.

وی افزود: تصور نکنید انقلاب شده و دیگر باید کنار بنشینیم و همه چیز را گردن دولت بیاندازیم که حتی وظیفه ما بیشتر از قبل از انقلاب شده است.

حدادعادل تصریح کرد: اگر به آینده کشور علاقه‌مندیم و اگر به انقلاب تعهد داریم باید آموزش و پرورش را محور بدانیم و مهمترین عنصر صاحب روح در آموزش و پرورش، معلم است که مدافعان حرم و مدافعان انقلاب را پرورش می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه معلم با روح خود به آموزش و پرورش جان می‌بخشد، بیان کرد: بهترین فرزندان ما باید معلم شوند که اگر روزی نخبگان ما از معلم شدن دلسرد شوند بسیار متضرر می‌شویم.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی یادآور شد: امروز دشمن با برنامه حساب شده در حال مقابله با انقلاب است و در برابر آن باید نسلی را تربیت کنیم که کاملا بابصیرت باشد و فریب نخورد.

وی متذکر شد: ببینید چه غوغایی در فضای مجازی برای القای ناکارآمدی انقلاب و بدبین کردن مردم به راه انداخته‌اند حال آن که عامل اصلی مشکلات همان‌ها هستند که با تحریم، رکود اقتصادی، بیکاری و آسیب‌های اجتماعی را رقم می‌زنند اما صورتحساب آن را برای انقلاب می‌فرستند.

حدادعادل اضافه کرد: در یک آشوب خیابانی شورای امنیت ملی مصلحت می‌بیند چند روز فضای مجازی را محدود کند و در کنگره آمریکا رئیس جمهورشان به اصطلاح برای آزادی مردم ایران دل می‌سوزاند اما در جایی که باید طبق تعهد خودشان موانع اقتصادی را بردارند دلشان برای مردم نمی‌سوزد.

وی گفت: در سوریه ائتلاف ضد داعش ایجاد می‌کنند اما وقتی ایران کار نهایی را با کمک جبهه مقاومت انجام می‌دهد از نظر دشمن می‌شود بر هم‌زننده نظم منطقه!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اینها گمان می‌کنند نسل جدید ایران انقلاب را به خاطر ندارد و ارزش آن را نمی‌داند اما معلمانی چون سید صادق حجازی درست تشخیص دادند که راه اساسی تربیت انسان‌های مومن با بصیرت است.

نظر شما