شناسهٔ خبر: 144450 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

حاشیه‌سازی خواهران یک نماینده در جلسه علنی

هاجر چنارانی43 نطق هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در جلسه امروز مجلس با حاشیه روبه رو شد.

به گزارش «نماینده»، صبح امروز (چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه) هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور برای ایراد نطق در پشت جایگاه قرار گرفته و مشغول به بیان اظهارات خود شد.

در میانه نطق چنارانی، صدای فریادهای یک خانم در جایگاه خبرنگاران و میهمانان جلسه علنی مجلس توجه همگان را به خود جلب کرد. این خانم با صدای بلند فریاد می‌زد که چرا صدای میکروفن خواهرش را در زمان نطق کم کرده‌اند.

مسئولان مربوطه تلاش داشتند تا این خانم را با آرامش به سکوت هدایت کنند اما این خانم همچنان با عصبانیت و ناراحتی از این طرف به آن طرف زده و فریاد می‌زد که در نهایت با هدایت بچه‌های حراست در جایگاه میهمانان قرار گرفت اما این پایان این ماجرا و قائله نبود.

وی همچنان به حراست و حفاظت اعتراض می‌کرد و دقایقی بعد با پایان نطق هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور وی هم به جمع میهمانان و خواهران خود پیوست.

در این میان آنها شروع به انتقاد و اعتراض کردند که تلاش‌های مسئولان روابط عمومی و حتی حراست هم فایده‌ای نداشت و هاجر چنارانی به داخل صحن بازگشت و نزد علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس در حالی که در غیاب علی لاریجانی اداره ساعاتی از مجلس را بر عهده داشت رفت و شروع به انتقاد و مذاکره با وی کرد.

فریادهای خواهران چنارانی در جایگاه مهمانان توجه خبرنگاران بسیاری از میهمان حاضر را به خود جلب کرده بود. با پایان اظهارات آخرین ناطق، علی مطهری به مسئولان دستگاه‌ها و سیستم های داخلی مجلس تذکر داد که اگر ایراداتی در این دستگاه‌ها وجود دارد حتما آنها را بررسی کنند.

اما در میانه اظهارات مطهری باز هم خواهر این نماینده مجلس با صورتی برافروخته و دست‌هایی چرخان در هوا رو به صحن و مطهری شروع به فریاد زدن کرد و باز هم به کم شدن صدای خواهرش در میان نطق اعتراض کرد که این بار بسیاری از خبرنگاران به مأموران حفاظت معترض شدند که این خانم با این رفتارها شأن مجلس را زیر سوال برده و کار را برای آنها سخت کرده است.

مسئولان روابط عمومی مجلس در کمال احترام تلاش کردند تا فضای متشنج شده قسمت میهمانان صحن علنی را آرام کنند و بعد از دقایقی آنها را به بیرون از سالن هدایت کردند.

این گونه فریاد زدن‌ها در خانواده چنارانی مسبوع به سابقه بوده است و پیش از این خانم هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در این شهر و در سالن فرمانداری با نماینده دولت دچار درگیری و بحث شده که با میله میکروفن به وی حمله کرده بود و برای مدتی فیلم حمله چنارانی و فریادهای وی در این سالن در فضای مجازی منتشر شده و نام این نماینده را بر سر زبان‌ها انداخته بود.

نظر شما