شناسهٔ خبر: 144425 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

استیضاح آخوندی رأی می‌آورد

حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی با اشاره به اینکه مردم باید بدانند که وزیر راه و شهرسازی چه عملکردی داشته است، خاطرنشان کرد: به نظرم استیضاح آخوندی در مجلس شورای اسلامی رأی می‌آورد

به گزارش «نماینده»، حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی با اشاره به اینکه بنده جزء متقاضیان استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی هستم، اظهار کرد: متأسفانه در حوزه‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی چون جاده، راه آهن، فرودگاه، مسکن و راه و شهرسازی مشکلات عدیده‌ای وجود دارد.

وی ادامه داد: گویا آخوندی و مسئولان مسکن و شهرسازی برای واگذار کردن مملکت آمده‌اند به طوری که یک شبه تصمیم می‌گیرند ۶۰ هکتار زمین را به نازل‌ترین قیمت به برخی افراد دهند.

نوروزی با بیان اینکه گزینش نیروها هم در این وزارتخانه ضابطه‌مند نیست، تصریح کرد: مسئولان این وزارتخانه در حفظ و حراست مملکت وامانده و حیران هستند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی با مسکن مهر قهر است، تصریح کرد: این آقایان به بهانه آن که طرح مسکن مهر مربوط به دولت قبل است آن را رها کرده‌اند و جای سوال دارد که چرا با این شرایط از مردم پول و قسطشان برای مسکن مهر را دریافت می‌کنند؟

نماینده مردم رباط‌کریم  با اشاره به اینکه مردم باید بدانند که وزیر راه و شهرسازی چه عملکردی داشته است، خاطرنشان کرد: به نظرم استیضاح آخوندی در مجلس شورای اسلامی رأی می‌آورد.

نظر شما