شناسهٔ خبر: 144346 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ساخت پلاسکو متوقف شد

پلاسکو معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از توقف ساخت پلاسکو خبر داد و گفت: باید پیش پروانه حفاری برای کار صادر شود.

به گزارش «نماینده»، مهدی حجت  با اشاره به اینکه اجرای پروژه ساخت پلاسکو متوقف شده است، ‌گفت: سازندگان با دستگاه پیکور در حال تخریب دیوار بتنی بودند که این کار باعث ارتعاش در دیوارهای بازار کویتی‌ها شد و تعدادی از شیشه‌های آنها شکست.

معاون شهردار تهران ادامه داد:‌در پی این اتفاقات آنها شکایت کردند که به ساختمان ما لطمه وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه فعلا کار را متوقف کرده‌ایم و باید پیش‌پروانه برای حفاری آن صادر شود، گفت: در حال هماهنگی با بنیاد مستعضفان در این زمینه هستیم.

در سال ۱۳۹۵ ساختمان پلاسکو بر اثر آتش سوزی فرو ریخت. مسئولان وعده دادند که این ساختمان دوباره احداث خواهند کرد. یاری مدیر شرکت رامان گفت: با وجود مشکلاتی جهت صدور مجوز های قانونی از سوی برخی مراجع مرتبط که با رایزنی های گسترده در حال مرتفع شدن آنها هستیم، عملیات خاک برداری آغاز شده است.

وی با اشاره به تمرکز توان بنیاد مستضعفان برای اجرای هر چه سریعتر این پروژه، سرعت بخشی به عملیات خاک برداری را منوط به همکاری مالکان سرقفلی ساختمان ۵ طبقه برای تخلیه وتخریب هر چه زودتر ساختمان اعلام کرد و گفت : خوشبختانه گروهی از ساکنان ساختمان پنج طبقه با مجریان پروژه هماهنگی و همکاری قابل تقدیری داشته اند ولی برای جلوگیری از کندی عملیات اجرایی این بخش پروژه نیاز به همکاری همه کسبه است تا برنامه زمان بندی پروژه با تاخیر و کندی مواجه نشود.

نظر شما