شناسهٔ خبر: 144294 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فردا

واکنش دهه شصتی‌ها به اظهارات جهانگیری ادامه دارد

مشکل مدیران دهه شصتی‌ هستند نه دهه شصتی‌ها/ جوان تهدید نیست؛ فرصت است اگر پیرمردهای دولت بگذراند

جهانگیری/2 مشکل اصلی مربوط به دهه شصت است نه دهه شصتی ها. اگر دهه شصت نبود و انفجار نخست وزیری و حزب جمهوری انجام نمی شد،امروز افراد لایق و شایسته ای برای ریاست جمهوری و معاون اولی و وزارت داشتیم

«نماینده» / اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، روز پنجشنبه در همایش روز جهانی آینده با اشاره به ابرچالش های موجود کشور گفت: متولدین دهه ۶۰ در هر مقطعی وارد شدند با مشکل مواجه شدیم. از زمان ورود به دبستان تا دبیرستان و دانشگاه و الان هم بحث اشتغال و در آینده موضوع سالمندی آنها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

سخنان و ادبیات جهانگیری بلافاصله با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی رو به رو شد. چرا که امسال آقای جهانگیری در این سال‌ها در عالیترین سطوح مدیریتی کشور بوده‌اند و در هر برحه زمانی نیز غافلگیر شده‌اند و نتوانسته‌اند برنامه ریزی و مدیریت مناسبی برای فرزندان این اب و خاک داشته باشند چه آن هنگام که دهه شصتی ها به مدرسه می‌رفتند چه وقتی که کنکوری شدند چه زمانی که دانشگاه رفتند و چه وقتی دنبال کار بودند و چه زمانی که برای ازدواج و مسکن و...به دنبال تسهیلات بودند همواره این مدیران دولتی بودند که گویا با مساله‌ای پیش‌بینی نشده مواجه شده‌اند.

محمدصالح مفتاح
جهانگیری از سال ۶۳ تا ۷۱ نماینده مجلس بوده. از ۷۱ تا ۷۶ استاندار بوده. از ۷۶ تا ۸۴ وزیر بوده. از ۹۲ تا الآن معاون اول رئیس جمهور است.  
انصاف دهید: مشکلات تقصیرات مملکتی گردن امثال ایشون است یا #دهه_شصتیا؟

Amir Hasanshahi
‌جهانگیری: #دهه_شصتی‌ها هر کجا پا می‌گذارند مشکل ایجاد می‌کنند.

جهانگیری‌ها چطور؟

محمدرضا باقری 
‌اگر پیرمرد ها و فسیل هایی مثل #جهانگیری که چهل سال است در این کشور در حال حکمرانی میکنند و به مدد رنگ مو خودشان را جوان نشان میدهند #استعفا بدهند یا حضرت اجل کارشان را یکسره کند، دیگر مشکل #دهه_شصتی‌ها هم حل خواهد شد

خانمِ زهره 
بقول آقای رحیم پور ازغدی، باشه تو راست میگی، تو درست میگی. #دهه_شصتی‌ها مسبّب همه مشکلات.
واسه دهه های دیگه چه کردی؟
اصلا کلا چه کردی؟

حامد پهلوانی

#دهه_شصتی‌ها به کنار
تو بگو برای اشتغال و ازدواج #دهه_هفتادیا چیکار کردی؟
 

محمد اکبرزاده
#دهه_شصتیا دوشیفت رفتن مدرسه، نیمکت های دو نفره رو چهارنفره نشستن، تفریح درست و حسابی نداشتن، شانس ورود به دانشگاهشون یک به ۹ بود، خیلی‌هاشون بیکاری طولانی رو تجربه کردن
با همه اینها اما بزرگترین مصیبتشون اینه که از وقتی چشم باز کردن زنگنه و #جهانگیری اون بالا بودن تا الان!

منصور امینی
‌معاون اول محترم رئیس جمهور خیلی از مشکلات را به #دهه_شصتی‌ها مربوط دانسته اند. ولی به نظرم مشکل اصلی مربوط به دهه شصت است نه دهه شصتی ها.
اگر دهه شصت نبود و انفجار نخست وزیری و حزب جمهوری انجام نمی شد، امروز افراد لایق و شایسته ای برای ریاست جمهوری و معاون اولی و وزارت داشتیم.

Sadeq Hosseini
موقع انتخابات دهه‌ی شصتی‌ها هیزم و فرصت و چنین و چنان هستند؛ هنگام کار می‌شوند مشکل و دردسر! همین دردسرهای دهه شصتی اگر نبودند شما در قدرت نبودید؛ نیروی جوان تهدید نیست؛ فرصت است اگر پیرمردهای دولت شما بگذراند... 

زینب حسنی
جناب جهانگیری به قول امام خمینی(ره)
مردم ولی نعمتان ما هستند.
اینکه دولت بی تدبیروناامید(ببخشید دولت تدبیروامید) وعده ی ایجاد شغل داده بود و حالا چون ازعهده آن برنیامده نباید به قشر جوان #دهه_شصتیها توهین کنید.
باید ازاین سرمایه های انسانی درجهت پیشرفت کشور به خوبی استفاده کنید

پسر ایران
‌ما #دهه_شصتی‌ها موقع انتخابات راُی مون خوبه ولی جاهای دیگه میشیم مشکل ساز.

m.rastegar
‌_انداختم تقصیر دهه شصتی ها، نگران نباش

+آفرین با همین فرمون بریم جلو تا ۱۴۰۰


آسِیِد پویان حسین‌پور
‌به‌گمانم حق با جناب جهانگیری است!
حقاً که بچه‌های #دهه_شصتی برای فسیل‌های لیبرال‌مسلک مقیم دولت روحانی دردسرسازند!
بالاخره روحیه پرتلاش و پرتکاپوی #دهه_شصتیا کجا و هِن و هِن کار کردن دولت ایزی‌لایفی کجا!؟
 

سید سجاد اصفهانی ⁦⁦
آقای جهانگیری ببخشید مانع استراحت شما در دهه هفتم زندگی‌تان هستیم و به دنبال کار و اشتغال هستیم و بی عرضگیتان را به رختان میکشیم.

فامیل دور
‌دولت قبل که دیگه خودمونیم، قالیباف و رییسی هم که تکراری شدن، مسکن مهرم که دیگه نمیشه بهونه کرد، ایجاد اشتغال هم کار ما نیست! پس همه چی تقصیر دهه شصتیاس
هیس، #دهه_شصتیا فریاد نمی‌زنند

سید امیرحسین
‌#جهانگیری راست میگه #دهه_شصتیا هرجا وارد میشن مشکل ایجاد میکنند؛ اکثر فرزندان مسئولین که با رابطه و رانت مسئولیت های مهم رو به دست گرفتن #دهه_شصتی هستند!
نمونه بگم یا خودتون میدونید!؟

جواد آقایی 
‌لایه پنهان حرفهای جهانگیری درباره #دهه_شصتیا، ترساندن مردم از فرزندآوریست که اگر زیاد بچه دار شوید فرزندانتان در آینده هم شغل مناسبی نخواهند داشت و هم در تحصیل و مسائل دیگر به مشکل برمی خورند!

فَداٰ بآنوُ
‌چرا ما انقدر انرژی بذاریم جواب #جهانگیری رو بدیم؟
آذری‌جهرمی خودشون یه تو دهنی محکم از طرف #دهه_شصتیا در هیات دولت هستند :)

محمد خراسانی زاده
‌به ما #دهه_شصتی ها میگفتن نسل «سوخته»؛ ولی از وضعیت #جهانگیری میشه فهمید که ما نسل «سوزاننده» بودیم!

[نمی‌دونم کجای کی سوخته!؟]

نظر شما