شناسهٔ خبر: 144222 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

در تامین مابه التفاوت بلیت‌های مترو هنوز مشکل داریم/ دولت یارانه حمل و نقل عمومی را پرداخت نمی‌کند

علیخانی علیخانی گفت: هزینه تمام شدن بلیط تک نفره ۲۳۰۰ تومان می‌باشد که از این مقدار ما تنها می‌خواهیم هزار تومانش را مردم پرداخت کنند و ۱۳۰۰ تومان مابقی را دولت پرداخت کند.

به گزارش «نماینده» محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران پیرامون طرح جدید ترافیک و زمان ارایه آن گفت: در مورد تمدید طرح قبلی صحبتی نکردیم و گفتیم که اگر مدت زمان ارایه طرح جدید از طرف شهرداری ۱۵ روز الی یک ماه به تاخیر بیفتد نیز ایرادی ندارد و شهرداری مجاز است و می‌تواند فرصتش را تمدید کند و این اتفاق قبلا نیز افتاده است.  
وی افزود: معمول همیشه این بوده است که از ۱۵ فروردین ماه طرح جدید شروع می‌شده و معمولا تا آخر فروردین تمدید می‌شود، اما اگر شهرداری نیاز به فرصت بیشتری داشته باشد، چون در این باره مجاز است و حتما الزامی ندارد که از ۱۵ فروردین ماه شروع کند می‌تواند یک ماه دیرتر تجهیزات و دوربین‌های مورد نیاز را نیز نصب کند.
این عضو شورای شهر درباره گران شدن بلیط مترو گفت: هزینه تمام شدن هر بلیط تک نفره ۲۳۰۰ تومان می‌باشد که از این مقدار ما تنها می‌خواهیم هزار تومانش را مردم پرداخت کنند و ۱۳۰۰ تومان ما به التفاوت را دولت می‌باید پرداخت کند و قانونا می‌باید بپردازد چرا که این یارانه شهرداری است، اما متاسفانه ما هنوز در تامین این ما به التفاوت مشکل داریم و شهرداری باید پیگیر این مسئله باشد.

نظر شما