شناسهٔ خبر: 144150 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تصویب تخفیف ۹۰ درصدی به خبرنگاران برای طرح ترافیک جدید

شورای شهر رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه طرح ترافیک جدید با فراهم کردن زیرساختها از سال آینده اجرا می شود گفت: در طرح ترافیک جدید خبرنگاران حدود ۱۰ درصد از عوارض ورود به طرح ترافیک را پرداخت خواهند کردند.

به گزارش «نماینده»، محسن هاشمی رفسنجانی در پایان چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز ایرادات و اشکالات فرمانداری تهران نسبت به تعیین نرخ عوارض تردد وسایل نقلیه در محدوده مرکزی شهر تهران و سایر اشکالاات مطرح شد.  

وی تصریح کرد: در ادامه جلسه اعضای شورای شهر تهران پاسخهای لازم را نسبت به اعتراضات مطرح شده آماده کردند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: تمامی مواردی که از سوی اعضای شورای شهر تهران به عنوان پاسخ به اعتراض فرمانداری تهیه شده بود مورد موافقت اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و این درحالی بود که در برخی از موارد نیز اعضا به نظر قبلی خود پافشاری کردند.

هاشمی رفسنجانی ضمن اشاره به تمهیدات درنظرگرفته شده برای اقشار خاص همانند جانبازان ۲۵ و ۲۵ درصد به بالا و همچنین خبرنگاران روزنامه نگاران و عکاسان بیان کرد: در طرح ترافیک جدید همانند گذشته تسهیلاتی برای ورود جانبازان ۲۵ و ۲۵ درصد به بالا درنظر گرفته شده که در این بخش هزینه ورود خودرو  آنها توسط شهرداری تهران پرداخت خواهد شد ضمن اینکه به خبرنگاران مبلغی کمتر از یک میلیون تومان که البته این رقم نیز بسته به میزان ورود به طرح خواهد بود پرداخت خواهند کرد.

وی گفت: البته تصمیماتی هم برای وانت بارها و کامیون ها برای ورود به طرح ترافیک در سال آینده گرفته شده که این اصلاحات مورد موافقت اعضا قرار گرفت و به کمیته تطبیق فرمانداری تهران ارسال خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص زمان اجرای طرح ترافیک جدید گفت: البته در این زمینه باید معاون شهردار تهران پاسخ دهد و پیش‌بینی می‌شود با فراهم کردن زیرساختها طرح ترافیک در سال آینده اجرا شود.

هاشمی رفسنجانی همچنین در پاسخ به این پرسش که آبا شورای شهر تهران گزارشی را از سفرهای خارجی نجفی شهردار تهران دریافت کرده است یا خیر، گفت: طبق هماهنگی‌های انجام گرفته هفته آینده شهردار تهران در جلسه هم اندیشی اعضا شرکت خواهد کرد و گزارشی از سفرهای خارجی خود ارائه خواهد کرد.

نظر شما