شناسهٔ خبر: 144107 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: الف

تشکر احمد توکلی از همدردی اقشار مختلف

توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی از حضور اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و ختم فرزندش مرحوم محمد توکلی تشکر کرد.

به گزارش «نماینده»، در پیام وی آمده است:

مراسم ختم فرزند متدینم، هنرمند مردمی، مرحوم محمد توکلی، بحمدالله، به زیبایی پایان یافت. به رسم قدرشناسی، از تمام کسانی که در این آزمایش، ابراز همدردی فرمودند، سپاسگزاری میکنم. گرچه فراق یاران سخت است ولی صفاتی در محمد بود که امید به آمرزیده بودن وی را زیاد میکند. به ویژه آن که جمعیتی در مراسم تشییع و تدفین وی، و جمعیت کثیر و کم نظیری از زن و مرد، در مجالس ختم تهران و بهشهر و علاوه بر این ها، هزاران نفر با پیام شفاهی و کتبی، تماس تلفنی، پیامک، ایمیل و تلگرام تسلیت گفتند و برای محمد، آمرزش خواسته اند و این ما را تسلی میبخشد و امیدوارتر میسازد.

بنده جداگانه تشکر ویژه خود را از پیام حضرت آقا منتشر کردم. پس از آن، پیش و بیش از همه، باید از خیل عظیم مردم دوستداشتنی و نجیب و بی توقعی تشکر کنم که در ختم تهران، بر خدمتگذار خود، منت نهادند.
در بهشهر نیز همشهریان مهربانم همراه با عزیزانی از استان های مجاور، مجلس ختم کم نظیری را رقم زدند. همه انان شایسته تقدیر و تشکراند.

از مراجع عظام، استادان دانشگاه، و علمای دین و مسئولان نهادهای پژوهشی سپاسگزارم. از روسای قوا، مقامات و مسئولان و کارکنان سه قوه و نهادهای عمومی اعم از لشگری و کشوری، فعلی و قبلی، سپاسگزارم.
همچنین از کارگران، اصحاب صنعت و تجارت، فعالان و اساتید و مسئولان رسانه ها، شوراهای شهر و روستا، احزاب سیاسی و سازمانهای مردم نهاد، و دوستان و بستگانم تشکر میکنم.

در پایان سپاس خود را از دوستان محمد که همچون خود او، جوانمرد هستند و در تمام دوران بیماری و در رحلتش حضور داشتند، متواضعانه ابراز مینمایم.
از درگاه حضرت باریتعالی، برای همه آنها و عزیزانشان، طول عمر با عزت، مسئلت میکنم.

برچسب‌ها:

نظر شما