شناسهٔ خبر: 144087 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

راهکار ترامپ برای تیراندازی‌های مرگبار در مدارس: معلمان مسلح شوند

ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به حادثه چهارشنبه گذشته در فلوریدا پیشنهاد کرد تا برای جلوگیری از تیراندازی‌ های مرگبار در مدارس آمریکا معلمان مسلح شوند.

به گزارش «نماینده»، «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهوری آمریکا بامداد امروز پنجشنبه و در واکنش به حادثه چند روز گذشته در فلوریدا پیشنهاد کرد تا برای جلوگیری از تیراندازی‌ های مرگبار در مدارس آمریکا معلمان مسلح شوند.  

ترامپ در نشستی با حضور برخی از بازماندگان حادثه تیراندازی مدرسه ای در ایالت فلوریدا اعلام کرد: اگر معلمی باشد که در کار با اسلحه ماهر باشد، می‌ تواند به سرعت به حمله‌ ای که به مدرسه شده پایان دهد.

رئیس‌ جمهوری آمریکا ادامه داد: این راهکار تنها برای کسانی خواهد بود که در کار با سلاح بسیار ماهر هستند.

چهارشنبه گذشته در پی یک حادثه تیراندازی در دبیرستانی در ایالت فلوریدای آمریکا ۱۷ تن کشته شدند. این کشتار بی رحمانه ترامپ و قانونگذاران کنگره را برای اقدام فوری در جهت مهار این کشتارها در سرتاسر آمریکا تحت فشار گذاشته است.

گفتنی است، پس از قتل عام مردم آمریکا در جشنواره موسیقی لاس‌وگاس در اکتبر سال گذشته که حدود ۶۰ کشته و بیش از ۵۰۰ زخمی برجای گذاشت، تجهیزات مورد استفاده برای تبدیل سلاحهای نیمه اتوماتیک به تمام اتوماتیک طلایه دار بحث و مناظره کنونی بر سر قانون کنترل سلاح در آمریکا شد؛ زیرا در این حادثه مرگبار فرد مهاجم از این تجهیزات برای تیراندازی به سمت افراد حاضر در این جشنواره بهره برده بود.

نظر شما