شناسهٔ خبر: 144053 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

دستگیری ۳۰۰نفر از اخلال گران نظم عمومی در پاسداران

منتظرالمهدی با دستگیری ۳۰۰ نفر از آشوب گران و شهادت ۳ پلیس و ۲ بسیجی ناآرامی ها در خیابان پاسداران به پایان رسید.

به گزارش«نماینده»، آشوب برخی از دراویش که از غروب دیروز آغاز شده بود، با هجوم دیوانه وار یک اتوبوس به سمت صف ماموران پلیس که منجر به شهادت سه نفر از نیروهای پلیس شد به اوج رسید.

سردار سعید منتظرالمهدی در این باره گفت: در آستانه شهادت بانوی مکرم دو عالم، عوامل فریب خورده و مخلان نظم و امنیت در ادامه تجمعات اخیر در خیابان پاسداران تهران در عملی مذبوحانه با استفاده از یک دستگاه اتوبوس سه تن از دلاورمردان سبزپوش و حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی را که در منطقه حاضر شده بودند به شهادت رساندند.

وی افزود: قاتلان در کسری از زمان دستگیر شدند و اوضاع تحت کنترل پلیس قرار دارد.

اما این پایان ماجرا نبود، بعد از آرامش نسبی در محل، بار دیگر برخی از آشوب گران با روشن کردن آتش در خیابان های فرعی و آتش زدن اموال عمومی تلاش کردند این آشوب را دامنه دار کنند.

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به شروع دوباره آشوب ها در ساعت ۲ بامداد گفت: در طی ناآرامیهای شب گذشته خیابان پاسداران  ۲نفر از عزیزان بسیجی نیز توسط فرقه خرافه پرست به شهادت رسیدند (یک نفر آنان توسط خودروی سمند زیرگرفته و نفر دیگر باضربات سلاح سرد).

سردار منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به پایان ناآرامی ها گفت: پلیس برای متفرق شدن دراویش و عدم مزاحمت برای ساکنین محل ضرب الاجل صادر کرده است.

وی افزود: درساعت ۴بامداد اوضاع کاملا آرام شد؛ پاکسازی محل و خیابانهای اطراف و پایان این آشوب درساعت ۴/۳۰بامداد محقق شد، ضمن اینکه بیش از ۳۰۰ نفرکه در بین آنان رانندگان خودروهای مرگ (اتوبوس و سمند) و نیز ضاربان و عناصراصلی به چشم می خورند، دستگیر شدند، همچنین ۳۰ نفر از مامورین حاضر درصحنه نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما