شناسهٔ خبر: 144006 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

فردا؛ ۳ نماینده ویژه روحانی به بهارستان می روند

پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ساعت ۱۰ صبح فردا ۳ نماینده ویژه معرفی شده از سوی رئیس جمهور برای پاسخ به سوالات نمایندگان درباره بحران موسسات مالی در کمیسیون اقتصادی حضور می یابند.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا پورابراهیمی از تشکیل جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس با نمایندگان ویژه رئیس جمهور برای بررسی مسائل و مشکلات موسسات مالی و اعتباری در نشست فردا صبح خبر داد و اظهارداشت: پس از آنکه کمیسیون اقتصادی هفته گذشته گزارش سوال ۷۶ نماینده از رئیس جمهور درباره بحران موسسات مالی و اعتباری را با ارسال نامه ای به آقای روحانی اعلام کرد، رئیس جمهور آقایان سیف، کرباسیان و نهاوندیان را به عنوان نمایندگان ویژه خود برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون معرفی کرده است.

بر این اساس، فردا از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ و با حضور ۳ نماینده معرفی شده از سوی رئیس جمهور، سوال نمایندگان از رئیس جمهور در خصوص اقدامات دولت برای حل مشکل موسسات مالی و اعتباری و جلوگیری از بحران های مشابه بررسی خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره آمار اولیه ۱۸۰ نفری متقاضیان سوال از رئیس جمهور گفت: صرف نظر از آمار اولیه، تعداد امضاء هایی که در نامه نهایی به کمیسیون وجود داشته ۷۶ نفر بوده که بر این اساس درخواست آنها به جریان افتاده است.

نظر شما