شناسهٔ خبر: 143977 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

هنوز پیام مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی از سوی مسئولان اجرایی نشده است

غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هنوز پیام مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی از سوی گوش مسئولان و مردم اجرایی نشده است.

به گزارش «نماینده»، سردار غلامحسین غیب‌پرور دقایقی پیش در اجتماع بزرگ رزمندگان شهرستان بابل، گفت: افتخار بنده این است که خود را یک مازندرانی بدانم و مدتی که در این استان خدمت کردم با مردم این استان خو گرفتم.

وی با اشاره به اینکه این روزها سالگرد عملیات والفجر ۸ است و یک اتفاق بزرگ یعنی ورود به چهل سالگی انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: عدد چهل در آموزه‌های دینی ما مفهوم دارد.

وی افزود: یکی از برداشت‌هایی که از اربعین می‌شود رسیدن به رشد، بالندگی عمر انسان بوده و در چهل سالگی انقلاب به این درجه رسیده ایم.

رئیس سازمان بسیج با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی هدیه‌ای از جانب خداوند متعال بود که با دستان حکیمی فرزانه، مرجعی بزرگ نظیر امام راحل معماری شده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی خیرات و برکات زیادی برای جامعه بشری داشته است. رهایی بشر از قید و بندهای دنیوی و هدایت او به سمت توحید، خداپرستی، اسلام ناب از خصوصیات بارز انقلاب اسلامی بوده است.

غیب‌پرور با بیان اینکه جانفشانی و اثربخشی مردم مازندران در لشگر ۲۵ کربلا فراموش ناشدنی است، افزود: این لشگر پیروز در هر عملیات سخت دوران دفاع مقدس حاضر بوده و رزمندگان این لشگر پیشتاز و علمدار بودند.

وی با اعلام اینکه مردم در هشت سال دفاع مقدس و حتی پس از آن در صحنه‌های مختلف تاریخی، غیرت دینی را به احسن وجه به منصه ظهور رساندند، گفت: این انقلابی که منشا خیرات و برکات بوده مردم پای آن ایستادند و مردم این رادمردی را زاویه به زاویه و لحظه به لحظه نشان داده‌اند و دشمن همچنان پای دشمنی خود به ملت ادامه می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز جنگ احزاب مدرن علیه انقلاب اسلامی از سوی استکبار صورت گرفته است، تصریح کرد: منافقان کوردل همچنان دستان کثیفش بر روی این ملت دراز بوده و همچنان ملت ایران، پای ارزش‌ها و اعتلای قرآن ایستادند.

غیب‌پرور با اشاره به اینکه استکبار جهانی می‌خواهد قرآن و عترت ما را از کشور بگیرد، افزود: نفوذ در صفوف انقلابیون کار دشمن است و این اقدام را تغییر نخواهد داد.

وی با بیان اینکه از نفوذ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی دشمن به کشور باید مراقبت و مواظبت کنیم، گفت: آن‌ها قصد اضمحلال انقلاب اسلامی را دارند که کور خوانده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه رزمندگان بخشی از یادگاران امام راحل بوده که در غبطه نرسیدن به وصال یاران شهید خود اندوهگین هستند، افزود: رزمندگان اسلام مدال مجاهدت در راه خدا را کسب کرده و از خداوند پایمردی در راه خدا را طلب کنند.

وی با بیان اینکه دنیا طلبی راه نفوذ دشمن است و حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی کار سختی است که همه رزمندگان در این راستا نقش آفرین هستند، گفت: ایران اسلامی سرزمین پهناور با ثروت خدادادی فراوانی نظیر ثروت نیروی انسانی با جوانان باهوش، تحصیلکرده و جویای نام بوده و باید این افراد را در اداره کشور به‌کار بگیریم.

غیب پرور با اشاره به اینکه هنوز به نحو شایسته‌ای از جوانان مومن و تحصیلکرده در راستای اقتصاد مقاومتی استفاده نکردیم، افزود: هنوز پیام مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی از سوی گوش مسئولان و مردم اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی استطاعت این را دارد که برای همه جوانان شغل و اقتصاد همه ملت را ساماندهی کند، گفت: در مورد فرهنگ غنی دینی و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت بسیار غنی بوده که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از مسائل کشور باشد.

غیب پرور با اشاره به اینکه امروز دشمن در فضای مجازی نقشه‌های فراوانی علیه ایران کشیده است، افزود: این انقلاب باید به حیات مبارک خود ادامه دهد و شرط بقای این انقلاب، انقلابی بودن است و روحیه انقلابی خود را نباید از دست دهیم و اگر چنین اتفاقی بیافتد.

وی با بیان اینکه روحیه انقلابی داشتن شرط بقای انقلاب اسلامی است، گفت: باید روحیه شهادت طلبی و انقلابی رزمندگان در دوران دفاع مقدس اکنون نیز متبلور شود تا بر مشکلات اجتماعی و اقتصادی کشور فائق آئیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه این انقلاب فجر صادق امام زمان عصر بوده که با آمدنش جامعه پر از عدل و داد شود، افزود: نباید در فضای مادیات دچار غفلت و پشیمانی از لذات دنیوی شویم.

وی با بیان اینکه شهدا پای امام راحل خود ایستاده و همه ملت ایران نیز به فضل خدای بزرگ پای امام عظیم الشان جهان اسلام " سید علی " خواهیم ایستاد، گفت: باید رزمندگان بتوانند در حفظ دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس نقش آفرین باشند.

نظر شما