شناسهٔ خبر: 143975 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پروژه دشمن در بهره‌برداری از فضای عمومی کشور در روز ۲۲ بهمن شکست خورد

سبحانی فر نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: دشمن سعی داشت تا با سوءاستفاده از فضای عمومی کشور به خاطر مشکلات اقتصادی مسیر شعارهای روز ۲۲ بهمن را به نفع خود تغییر دهد که مردم با حضور پرشور خود توطئه دشمن را ناکام گذاشتند.

به گزارش «نماینده» رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، ‌گفت: مراسم ۲۲ بهمن امسال از اهمیت و حساسیت زیاد برخوردار بود چرا که دشمنان سعی داشتند تا از فضای موجود به نفع خود بهره‌برداری کنند.  

وی افزود: دشمن از طریق ابزارهای رسانه‌ای خود سعی داشت تا از راهپیمایی ۲۲ بهمن به نفع خود بهره‌برداری کند و مسیر شعارها را تغییر دهد و در این مراسم هنجارشکنی داشته باشند اما در این توطئه خود ناکام ماندند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس اظهار داشت: همانطور که حدود یک ماه قبل دشمنان ما سعی داشتند تا بر موج اعتراضات مردم سوار شوند و اهداف شوم خود را در ارتباط با کشور به پیش برند و مردم با هوشمندی توطئه آنها را  متوجه شدند و کنار کشیدند و آنان را در اغتشاشات همراهی نکردند و از آنها فاصله گرفتند. در مراسم ۲۲ بهمن نیز حمایت همه‌جانبه خود را از نظام و ولایت اعلام کردند و در صحنه حاضر شدند و مردم و مسئولین در کنار هم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند.

سبحانی‌فر خاطرنشان کرد: بزرگترین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دست رد مردم به سینه دشمن و توطئه‌های آن بود و با حضور چشمگیر خود انسجام و وحدتشان را نشان دادند.

وی افزود: با این حضور پرشور مردم پروژه و توطئه دشمن علیه ملت که اوج آن برای روز ۲۲ بهمن طراحی شده بود و شکست خورد دیگر کمرنگ شد و مردم با حضور خود در صحنه پروژه آنها را ناکام گذاشتند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس اظهار داشت: مردم ما با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی خود صحنه را ترک نکردند و با هوشمندی و موقعیت‌شناسی که داشتند در صحنه حاضر شدند و یک حماسه بزرگ را در ۲۲ بهمن امسال خلق کردند.

سبحانی‌فر در پایان خاطرنشان کرد: دشمن سعی داشت تا با سوءاستفاده از فضای اقتصادی موجود در کشور و با این تصور که مردم امروز ناراضی هستند بر موج این مشکلات سوار شده و بهره‌برداری‌های لازم را به ویژه در ۲۲ بهمن داشته باشد که در رسیدن به این هدف ناکام ماند.

نظر شما