شناسهٔ خبر: 143939 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر

فریاد حق‌خواهانه حاتمی‌کیا را نباید به صرف یک اختلاف سلیقه در حوزه سینما تقلیل داد

پژمانفر// نباید فریاد حق‌خواهانه حاتمی‌کیا را به صرف یک اختلاف سلیقه در حوزه سینما تقلیل داد.

به گزارش «نماینده»، متأسفانه در چند روز گذشته برای تاریخ فرهنگ انقلاب صفحات تلخی رقم خورد و شاهد این موضوع بودیم، در حالی که داوران جشنواره فجر سیمرغ بهترین کارگردانی را به آقای حاتمی‌کیای عزیز اهدا کردند، برخورد غلط و سیاست رسانه‌ای تعجب‌برانگیز صداوسیما سبب شد تا صدای این عزیز به اعتراض بلند شود.

برخلاف نگاه ریاست محترم صدا و سیما که این موضوع را در حد یک تذکر شفاهی بی‌اثر تنزل دادند، باید اعتراف کرد که مدت‌هاست صدا و سیما از سیاست‌های غلط رسانه‌ای رنج می‌برد.

غربت و بی‌توجهی به معیارهای اصلی انقلاب که استکبارستیزی و مبارزه با اشرافیت باشد و جولان عناصر روشنفکر بی‌درد و حتی معارضان نظام جمهوری اسلامی در برنامه‌هایی که باید تریبون ملت قهرمان ایران باشد دل هر دردمندی را به درد می‌آورد.

سؤال اینجاست که تا چه زمانی باید شاهد این عدم مدیریت باشیم، جناب علی عسکری عزیز این مسئله با صرف یک تذکر و عذرخواهی التیام نخواهد یافت، کما اینکه مشی رسانه ملی حتی بعد از تذکر شما باز هم همان سیاق غلط سابق است.

اینجانب به عنوان نماینده ملت شریف ایران و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ضروری دانستم تا به حضرتعالی و تیم رسانه ملی تذکر دهم مرزبندی جدی و اعلام موضع نسبت به جریان واداده روشنفکری غربی حداقل انتظار ما از رسانه ملی است.

نباید فریاد حق‌خواهانه آقای حاتمی‌کیا را به صرف یک اختلاف سلیقه فنی در حوزه سینما تقلیل داد، مرزبندی جدی با جریان لیبرال واداده از مضامین اصلی تفکر حضرت امام(ره) است که امروز گم شده صدا و سیماست.

نظر شما