شناسهٔ خبر: 143904 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فردا

مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ چه گفتند؟

حماسه «۲۲ بهمن تماشایی» از ساعت ۹ صبح امروز در تهران و همزمان در سراسر کشور با حضور گرم و پرشور ملت برگزار شد.

به گزارش «نماینده»،  حماسه «۲۲ بهمن تماشایی» از ساعت ۹ صبح امروز در تهران و همزمان در سراسر کشور با حضور گرم و پرشور ملت در حال برگزاری است. مسئولان کشور و لشکری هم دقایقی پیش به جمع پرشور راهپیمایی کنندگان یوم‌الله ۲۲ بهمن در تهران پیوستند.

آیت‌الله نوری همدانی: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشم آمریکا را کور کردند

آیت‌الله‌العظمی حسین نوری همدانی پس از حضور در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در قم، اظهار داشت: مردم انقلابی ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حماسه‌ای جدید خلق کردند.

وی افزود: مردم انقلابی ایران با این حضور پرشور خود با آرمان‌های نظام و ولایت‌فقیه تجدید پیمان کردند و دوباره ثابت کردند که همیشه همراه انقلاب و نظام خواهند ماند.

این استاد سطوح عالی حوزه گفت: امروز به‌واسطه حضور پرشور مردم در راهپیمایی، روز کور شدن چشم امریکا و ایادی آن‌ها و دشمنان اسلام و انقلاب است.

آیت‌الله جوادی آملی: دشمنان دیگر هیچ خیال باطلی در سر نداشته باشند

آیت‌الله‌العظمی عبدالله جوادی آملی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم، اظهار داشت: حضور پرشور و باشکوه ملت انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیامی دارد که پیام آن حق‌شناسی از امام، شهدا و ایثارگران و همچنین دعوت مسئولان به خدمت‌گزاری به مردم است.

وی افزود: پیام دیگر حضور مردم در راهپیمایی به دشمنان و بیگانگان است که دیگر نباید هیچ خیال باطلی در سر داشته باشند چراکه ملت ایران روزبه‌روز قدرتمندتر می‌شود.

این مرجع تقلید تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران همچنان استوار به راه و مسیر خود ادامه می‌دهد و امیدواریم که این نظام تا ظهور امام زمان (عج) به کار و مسیر خود ادامه دهد و اقتدار داشته باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی: کشور به حرکت تحولی پرشتاب نیاز دارد/ اختلاف داخلی نقشه دشمن است

علی لاریجانی پیش از ظهر یکشنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شیراز خطاب به نوجوانان حاضر در مراسم تأکید کرد: شما نسلی هستید که با دیدن شما امیدوار به آینده انقلاب می‌شویم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به هیچ‌کس و جناحی وابسته نیست و ۲۲ بهمن مال ملت است و در آستانه ۴۰ سالگی هستیم که پس از فرازوفرود بسیار امروز به این جایگاه رسیدیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:، اما درس بزرگی به دشمنان دادند که ملت ایران در مقابل دشمنان سر خم نخواهد کرد و امنیت ملی کشور را بیمه کردند و اگر امروز هم حرف از جنگ بزند کرنش‌های بیهوده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کنار این پیشرفت‌ها مشکلاتی هم داشتیم که بخشی به دلیل تحریم‌ها بود به‌خصوص رفتار ماجراجویانه غربی‌ها در بحث هسته‌ای که پس از توافق پرونده بسته شد.

لاریجانی تأکید کرد: تحولات سریع باید در تمامی دستگاه‌ها ایجاد شود که با توجه به ظرفیت‌های موجود و داشتن پتانسیل‌های فراوان می‌تواند حرکت تحولی پرشتاب ایجاد کرد.
امام‌جمعه موقت تهران: پیش‌بینی رهبر انقلاب در مورد «راهپیمایی تماشایی» توسط مردم محقق شد

آیت‌الله سید احمد خاتمی در آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن در بوشهر با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اظهار داشت: مردم ایران امروز به راهپیمایی تماشایی که رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی کرده بودند تحقق بخشیدند.

وی افزود: هر گام شما تیری بر قلب دشمنان و بیانگر آن است که تاآخرین‌نفس تمام مردم ایران پای این انقلاب ایستاده‌اند.

امام‌جمعه موقت تهران گفت: این راهپیمایی باشکوه شما مردم وفادار بوشهر که در تاریخ افتخاراتش مبارزه با انگلیس را دارد عناوین قرآنی نیز دارد.

وی تصریح کرد: انقلاب‌های مختلفی در جهان به وقوع پیوسته است که اکنون اگر مانده‌اند، جشن پیروزی آن نمادین و با حضور مسئولینشان برگزار می‌شود.

خاتمی بیان کرد:، اما در انقلاب اسلامی ایران هرساله جشن پیروزی با وحدت و حضور همه افراد با سلیقه‌های مختلف وفادار به نظام اسلامی و دین رقم می‌خورد.
دادستان کل کشور: ملت اجازه سلطه گری مجدد رانمی دهد/جمهوریت بدون اسلامیت انحراف است

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری ظهر یکشنبه در جمع راهپیمایان خرم‌آباد با اشاره به اینکه سلام جمعیت حاضر در صحنه از شهر ولایتمدار خرم‌آباد به حضرت فاطمه (س)، سلام به محضر نورانی، ولی نعمت ملت ایران حضرت بقیه‌الله، سلام بر روح ملکوتی امام راحل بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سلام بر شهدای گران‌قدر خصوصاً ۶ هزار و ۳۰۰ شهید سرفراز استان ولایتمدار لرستان اظهار داشت: از حضور حماسی شما مردان و زنان تقدیر می‌کنم، این حماسه تماشایی چند پیام دارد.

وی با بیان اینکه نخستین پیام این حضور حماسی، تجدیدعهد و بیعت با اسلام، قرآن، نظام و رهبری است، تصریح کرد: بیمه کردن کشور در برابر گزند دشمنان و جاری کردن خون تازه بر پیکر انقلاب و کشور دومین پیام این حضور حماسی است.

دادستان کل کشور تأکید کرد: حضور حماسی مردم پیامی قاطع و کوبنده به دشمنان این انقلاب است که ۴۰ سال از هرگونه کید، مکر و شیطنتی برای نابودی انقلاب کوتاهی نکردند.
سردار دهقان: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تاثیرات جهانی خواهد داشت

سردار حسین دهقان پیش از ظهر یک شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هیچ‌گاه از توطئه و اقدام بر علیه ارزش‌های انقلابی و نظام اسلامی جمهوری اسلامی ایران دست برنداشته‌اند.

وی ادامه داد: همراهی ۳۹ ساله ملت ایران با انقلاب و حضور پرشور آن‌ها در هر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان ملت ایران هرگز از اصول و مبانی انقلاب و حمایت از ولایت فقیه دست نمی‌کشد.
سیدعلی خمینی: جمهوری اسلامی باید به معنای واقعی کلمه مقدمه ساز ظهور باشد

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی خمینی ظهر امروز در جمع راهپیمایان ارومیه با بیان اینکه جمهوری اسلامی یادگار امام (ره) بر اساس فرمایش خود ایشان امانتی در دست مردم است افزود: مسئولین باید بدانند که مقابل خون شهدا پاسخگو هستند و باید قدردان این نعمت باشند و این انقلاب به معنای حقیقی باید زمینه ساز ظهور باشد.

وی با بیان اینکه ما مفتخریم و باید خوشحال باشیم که دشمن ما در دنیا اسرائیل است ادامه داد: دشمنی با جنایتکاران تاریخ افتخار ماست.
سردار نقدی: شکست‌های پی‌درپی آمریکا در منطقه

سردار محمدرضا نقدی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان دورود در سخنانی با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: باوجود همه این نقشه‌ها و توطئه‌ها انقلاب اسلامی ایران از همه این خطرات عبور کرد و امروز بعد از گذشت ۴۰ سال شاهد برگزاری جشن پیروزی انقلاب هستیم.
وزیر تعاون: ایران اسلامی آماده جهش بزرگ است

علی ربیعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع مردم ساری با بیان اینکه مازندران همواره پشتیبان انقلاب اسلامی و اسلام بوده‌اند اظهار داشت: حضور نسل‌هایی از دهه‌های مختلف در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن پرشور است.

وی با بیان اینکه فراموش نمی‌کنیم که چرا انقلاب کردیم اظهار داشت: ما در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم، اما عده‌ای بی‌شرمانه عده‌ای می‌گویند نباید جشن ۴۰ سالگی انقلاب را گرفت و حضور حماسی در ۲۲ بهمن، تودهنی به دشمنانی است که فکر می‌کنند ارتباط بین نسلی با انقلاب حذف‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه مسیر ما در انقلاب مسیر و حرکت اصلی و درست بوده است افزود: برخی‌ها می‌خواهند نشان دهند که انقلاب پروژه بوده است درحالی‌که انقلاب اسلامی یک سنت و حرکت بوده است، زیرا بر اساس قوانین طبیعی ادامه حضور رژیم شاه دیگر ممکن نبود.
عراقچی: مبارزه با سلطه طلبی آرمان انقلاب اسلامی است

سید عباس عراقچی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در چالوس، شعار مرگز برآمریکا را شعار راهبردی دانست و گفت: این شعار به معنای مرگ بر سیاست‌های استعماری و سلطه طلبانه است.
عزت‌شاهی: مردم ایران انقلاب خود را قبول دارند

یکی از مبارزان قدیمی انقلاب با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: ملت ایران انقلاب اسلامی خود را قبول دارند و علی‌رغم همه مشکلات پای آرمان‌های خود می‌ایستند.

عزت مطهری معروف به عزت‌شاهی از مبارزان قدیمی علیه رژیم پهلوی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به طلیعه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی و حضور مردم علی‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی اظهار داشت: مردم برای انقلاب خود ارزش قائل هستند و در هر شرایطی که باشند برای انقلاب خود به صحنه آمده و در راهپیمایی بزرگداشت انقلاب اسلامی شرکت می‌کنند.


عزت‌شاهی ادامه داد: نارسایی‌ها و مشکلاتی که رد زندگی مردم وجود دارد سر جای خود است و مردم انتقاداتی دارند و گله‌مند هستند، اما در موعد راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم نشان می‌دهند که انقلاب خود را قبول دارند و به خاطر وحدت در برابر دشمن همه شرکت می‌کنند و اگر هم اختلافی باشد آن را دوستانه حل می‌کنند.
اژه‌ای: مردم اجازه نمی‌دهند دشمنان از گرفتاری‌های آن‌ها سوء استفاده کند

سخنگوی قوه قضاییه در حاشیه راهپیمایی امروز گفت: مردم گرفتاری‌ها را با تلاش، هماهنگی وحدت حل می‌کنند و اجازه نمی‌دهند دشمنان از این موضوع سوء استفاده کنند.

حجت‌الاسلام اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در حاشیه راهپیمایی امروز گفت: مردم نظام، انقلاب، اسلام و ارزش هایشان را دوست دارند و به همین دلیل می‌بینیم با توجه به مشکلاتی هم که دارند در راهپیمایی امروز گسترده‌تر از همیشه حضور پیدا کردند.
اژه‌ای تاکید کرد: مردم ما از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان آگاه هستند و با قدرت از انقلاب و نظام خود دفاع می‌کنند.
وی افزود: مشکلات باعث نخواهد شد که مردم از وظیفه خود چشم پوشی کنند، مردم گرفتاری‌ها را با تلاش، هماهنگی وحدت حل می‌کنند و اجازه نمی‌دهند دشمنان از این موضوع سواستفاده کنند.
جایی که مردم از مسئولان جلوتر هستند

وزیر بهداشت گفت: مردم ایران بسیار باهوش هستند، منافع ملی را به خوبی تشخیص می‌دهند و حساب افراد و احزاب را از سرنوشت کشور و انقلاب اسلامی جدا کرده اند.

سید حسن هاشمی در خصوص حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، اظهار داشت: مردم جلوتر از مسئولان به وظایف خود آگاهی دارند و قطعاً متوجه فعالیت‌های دشمنان انقلاب اسلامی و کشور هستند.

وزیر بهداشت ادامه داد: مردم امتحان خوبی را در طول ۳۹ سال انقلاب اسلامی پس داده اند و نشان داده اند که در مواقع حساس، صف شکن هستند.

هاشمی با بیان اینکه دشمنان نظام و افرادی که باور خود را از دست داده اند در پی ناامید کردن مردم و ناکارآمدن نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، پاسخ محکمی به آن‌ها خواهند داد و این سنت را در طول ۴۰ سال گذشته نشان داده ایم.

وزیر یادآور شد: مردم ایران بسیار باهوش هستند، منافع ملی را به خوبی تشخیص می‌دهند و حساب افراد و احزاب را از سرنوشت کشور و انقلاب اسلامی جدا کرده اند.
محسن هاشمی: مردم را امیدوارکنید که مسئولان درد آن‌ها را شنیده اند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: صحبت‌های مسئولان امیدوارکننده باشد تا این امید به مردم داده شود که مسئولان درد مردم را شنیده و برای حل آن تلاش می‌کنند.

 محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور یافت.

محسن هاشمی گفت: مردم ایران بدون نگاه به مسائل سیاسی و اختلاف نظرها در این مراسم شرکت می‌کنند، این حضور پیامی به دنیا دارد، مبنی بر این‌که جمهوری اسلامی توانسته است استقلال خود را حفظ کند و حتی یک نفر در خارج از کشور نمی‌تواند تصور کند که می‌تواند در سیاست‌های نظام دخالت کند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: به طور متوسط هر سال یک بار انتخابات برگزار شده است و مردم سرنوشت خود را با تعیین مسئولین انتخاب کرده‌اند، من امیدوارم کارآمدی نظام هر روز مانند مشروعیت آن بیشتر شود تا مردم احساس کنند مسئولان می‌توانند مشکلات را حل کنند. البته صحبت‌های مسئولان نیز امیدوارکننده باشد تا این امید به مردم داده شود که مسئولان درد مردم را شنیده و برای حل آن تلاش می‌کنند.
محسن رضایی: حضور امروز مردم، بهترین سند تثبیت انقلاب است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: حضور امروز مردم ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن‌ماه امسال، بهترین سند برای تثبیت انقلاب است.

محسن رضایی ظهر یکشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره با حضور درصحنه‌های حساسی، چون راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، شعور انقلابی و بصیرت جهانی خود را نشان داده‌اند، افزود: این حضور همواره حاکی از آن بوده که مردم پای انقلاب و آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی هستند و خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه این حضور انبوه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال بهترین سند تثبیت انقلاب و بزرگ‌ترین ضربه به روحیه تجاوزطلبانه دشمنان ما است، اظهار کرد: امروز را حقیقتاً باید روز یاس و ناامیدی دشمنان ملت ایران دانست، دشمنانی که بعد از گذشت چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هنوز به دنبال ضربه زدن به این انقلاب هستند.

رضایی با یادآوری اینکه مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی امروز نشان دادند که چهل سالگی انقلاب اسلامی را با تمام وجود و عشقی که به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، جشن گرفتند، ادامه داد: آن‌هایی که هنوز به تثبیت این انقلاب شک دارند، بهتر است چشمان خود را به روی این حماسه‌ها نبندند و بدانند که انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از این جامعه رخت برنخواهد بست.
چمران:دولت با برنامه منسجم بخش‌های اقتصادی را فعال کند

رئیس سابق شورای شهر تهران گفت:دولت باید با یک برنامه جامع و منسجم، همه بخش‌های اقتصادی از جمله کشاورزی و صنعت و کارآفرینی را فعال کند تا بتواند گستره وسیعی از جامعه را تحت پوشش بگیرد.

مهدی چمران رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنای وفاداری و پایبندی به انقلاب اسلامی با وجود تمام مشکلات است، اظهار داشت: در حوزه اقتصادی که مهمترین مطالبه مردم و دغدغه امروز آنان است، دولت باید با یک برنامه جامع و منسجم، همه بخش‌های اقتصادی از جمله کشاورزی و صنعت و کارآفرینی را فعال کند تا بتواند گستره وسیعی از جامعه را تحت پوشش بگیرد.

وی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی و مدیریت جهادی کم توقع و به دور از اشرافی گری برای حل مشکلات مردم، درباره تأکیدات اخیر رهبر انقلاب برای مقابله با کارگزاران حکومتی فاسد عنوان کرد: این برخورد باید حتماً صورت بگیرد و قوه قضائیه نیز باید به طور جدی وارد میدان شود و به استناد اینکه فلانی برادر فلان شخص است یا پسر فلان شخص است، در مقابله با فساد کوتاه نیاید.

رئیس سابق شورای شهر تهران در عین حال تأکید کرد: این برخورد با کارگزاران حکومتی فاسد البته باید عادلانه و در مدار قانون باشد تا خدای ناکرده به کسی ظلم نشود.
شریعتمداری: مردم دست از حمایت از نظام و رهبری خودشان بر نداشتند

محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز با حضور در جمع راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان یک بیمه‌ای که هر ساله نظام آن را تکرار می‌کند، به حساب می‌آید. وی افزود: مردم شریف کشور علیرغم همه مشکلات این چهار دهه که به دلیل مواجه و مبارزه با جهان استکبار با آن روبرو بوده اند دست از حمایت از نظام و رهبری خودشان بر نداشتند و هر سال راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن را تکرار می‌کنند.

میرلوحی: دشمنان ایران را با قلعه‌های فروریخته منطقه مقایسه نکنند

محمود میرلوحی نایب رئیس شورای شهر تهران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در خصوص پیام حضور مردم گفت: پیام مردم این است که ما هستیم. انقلاب، استقلال، تمامیت ارضی را همراه با قول‌های امام راحل و رهبر عظیم الشأن می‌خواهیم. وی در ادامه در خصوص پیام این حضور به دشمنان خارجی گفت: پیام به دشمنان خارجی این است که ایران محور امنیت، تفکر و اندیشه ورزی است و ایران را با قلعه‌های فررویخته منطقه مقایسه نکنید.

جهانگیری: مردم دلبسته نظام هستند

معاون اول رییس جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرد و با میلیون‌ها ایرانی که عاشقانه دل در گرو کشور و انقلاب اسلامی دارند همراه شد. جهانگیری در جمع خبرنگاران درباره مهمترین پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این مردم به نظام، انقلاب و آرمان‌هایی که امام (ره) برای انقلاب ترسیم کردند دلبسته و پایبند هستند و از آن دفاع می‌کنند. وی افزود: حضور مردم در این راهپیمایی عظیم برای استمرار حرکت نظام و انقلاب بسیار مهم و کارساز است و نشان می‌دهد که مسئولان نیز باید با تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مردم حرکت کنند.

قالیباف: مشکلات مردم را برطرف و رضایتشان را بدست آوریم

محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافت. قالیباف در جمع خبرنگاران گفت:امروز سعی کردم همپای مردم خوبی باشم که از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز و در تداوم انقلاب همواره در صحنه بوده‌اند. مردم، اسلام و ولایت فقیه سه رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند.

قالیباف ادامه داد::ان‌شاءالله همواره بتوانیم وحدت خود را حفظ کنیم و همه پا به پای مردم پیش بیاییم و مشکلات آن‌ها را برطرف و رضایتشان را بدست آوریم؛ چراکه بدون شک رضایت مردم رضایت خدای متعال است.
آیت‌الله مکارم‌شیرازی‌: هر قدر فشار دشمنان بیشتر باشد مقاومت و حضور مردم بیشتر خواهد بود

مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم ما مردم هوشیاری هستند، هرقدر فشار دشمنان بیشتر باشد مقاومت و حضور مردم بیشتر خواهد بود، باید به چنین ملتی آفرین گفت و مشکلاتش را حل کرد.

 آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور پرشور مردم اظهار داشت: مردم ما مردم هوشیاری هستند.

مرجع تقلید شیعیان تاکید کرد: هر قدر فشار دشمنان بیشتر باشد مقاومت و حضور مردم بیشتر خواهد بود، باید به چنین ملتی آفرین گفت و مشکلاتش را حل کرد.
سردار وحیدی: حضور مردم رکن اساسی امنیت ملی کشور است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حضور مردم رکن اساسی امنیت ملی کشور است تاکید کرد: مردم در چهل سالگی انقلاب خود پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و مقاومت ایستاده‌اند و به جوسازی دشمنان توجهی ندارند.

سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن علی‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی اظهار داشت: حضور مردم در این راهپیمایی بسیار باشکوه است، مردم بعد از ۴۰ سال همچنان نشان می‌دهند که پایدار و استوار در دفاع از انقلاب ایستاده‌اند و در رکاب رهبری به دنبال فتح قله‌های عزت و شرف هستند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی ادامه داد: ملت ایران تا فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و با تمام توان و از آرمان مقاومت حمایت می‌کنند و به حرف‌های دشمنان در این زمینه هیچ اهمیتی نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه حضور مردم رکن اساسی امنیت ملی کشور است تاکید کرد: ملت ما همانطور که امام راحل هم فرمود: آمریکا را زیر پا می‌گذارند و با امید روشن به آینده در حرکت هستند.
محصولی: مسئولان باید با عمل انقلابی مشکلات مردم را حل‌وفصل کنند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: ان‌شاءالله مسئولان ما با تأسی امام و مقام معظم رهبری بتوانند با عمل انقلابی مشکلات معیشتی مردم را حل کنند و خدمتگزار این مردم همیشه درصحنه باشند.

صادق محصولی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم با حضور باشکوه خود نشان دادند که همچنان پای آرمان‌های انقلاب هستند و اگر هم ضعف‌ها و اشکالاتی وجود دارد از عمل نکردن به توصیه‌ها و روش‌های انقلاب است.

وی اظهار امیدواری کرد: ان‌شاءالله مسئولان ما با تأسی امام و مقام معظم رهبری بتوانند با عمل انقلابی مشکلات معیشتی مردم را حل کنند و خدمتگزار این مردم همیشه درصحنه باشند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: مردم همواره با حضور خود دشمن را گام‌به‌گام به عقب رانده‌اند و پس از ۴۰ سال که از انقلاب می‌گذرد هرروز کشور ما در قدرت بیشتر و استکبار جهانی در ضعف بیشتر قرار دارد.
ناطق نوری: تبعیض‌ها، قانون شکنی‌ها و بی قانونی‌ها مردم را نگران می‌کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آن چیزی که مردم را نگران می‌کند تبعیض‌ها، قانون شکنی‌ها و بی‌قانونی‌ها است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران درباره تهدیدهای آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، اظهار کرد: تهدید آمریکا مسئله تازه‌ای نیست، چون از ابتدای پیروزی انقلاب آمریکایی‌ها ما را تهدید کردند.

وی ادامه داد: تهدیدهای آنان با بالگردها، هواپیماها و با حرکتی که در طبس انجام دادند و خداوند عنایت کرد مفتضحانه شکست خوردند، بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: جنگ را به ما تحمیل کردند و آمریکا در رأس همه قدرت‌های استکباری قرار داشت، اما ملت ما هوشیار بود و باوجوداینکه تازه به پیروزی رسیده بودیم همین مردم در مقابل همه قدرت‌های استکباری ایستادند تا خاکی از کشورمان از دست نرود.

ناطق نوری تصریح کرد: ملت ما، مردانه ایستادند و از کشور دفاع کردند و رژیم صهیونیستی که خودش را برای ما تهدید می‌دانست و ما را تهدید می‌کرد، همین دیروز هواپیمای اف ۱۶ شان توسط سوری‌ها سقوط کرد و با یک سقوط هواپیما به هم ریختند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: حرف‌های اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها تهدید نیست بلکه این نوع تهدیدها سبب انسجام بیشتر مردم می‌شود و من هرسال در راهپیمایی شرکت می‌کنم و امسال انسجام و حضور پرشور بیشتری را توأم باشعور و نشاط شاهدیم.

وی در پایان بابیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ همان تهدیدهایی است که کردند، چون تهدیدها ملت ما را بیشتر منسجم می‌کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان قوای سه‌گانه منسجم‌تر و متحدتر باهم و با همدلی‌شان مشکلات مردم را بتوانند حل کنند چراکه مردم ما از تهدیدهای بیرونی نگران نیستند و آن چیزی که مردم ما را نگران می‌کند تبعیض‌ها، قانون‌شکنی‌ها و بی‌قانونی‌ها است همچنین حرف‌هایی که مسئولان گاهی نسبت به هم می‌زنند دل مردم را خالی می‌کنند و اگر مسئولان کشور حرمت ملت را داشته باشند ملت ما همیشه درصحنه بوده‌اند و خواهند بود.

سردار اشتری: اصل انقلاب خدشه‌ناپذیر است
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: مردم همواره به آرمان‌های انقلاب و ارزش‌ها پایبند بودند و قطعا اصل انقلاب مورد خدشه واقع نخواهد شد.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور اظهار داشت: مردم به آرمان‌های حضرت امام و ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبندند.

وی افزود: مردم همیشه به فرمایشات مقام معظم رهبری پایبند بودند و در هر شرایطی دست از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌ها برنمی‌دارند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: البته مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم هم باید حل شود، مسئولان هم باید راهکارهای مناسبی داشته باشند، اما اصل انقلاب خدشه‌ناپذیر است.
سردار جلالی: هر بار که ترامپ شیطنت می‌کند، مردم ایران بیشتر متحد می‌شوند

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: هربار که ترامپ شیطنت می‌کند، مردم ما بیشتر متحد می‌شوند و حضور مردم امروز بسیار خوب است.

سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل با حضور در جمع راهپیمایی ۲۲ بهمن در خصوص پیام این راهپیمایی اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌دهنده وحدت ملت ایران است.

وی در خصوص پیام حضور مردم به یاوه‌گویی‌های ترامپ نیز افزود: ترامپ تکلیفش معلوم است و هربار که بیشتر شیطنت می‌کند، مردم ما بیشتر متحد می‌شوند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل تصریح کرد: حضور مردم امروز بسیار خوب بوده و معلوم است که مردم پای آرمان‌هایشان، انقلاب و امام راحل ایستاده‌اند.
میرمحمدی: مسئولان باید با اقدام عملی به حضور پرشور مردم پاسخ دهند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: مسئولان باید با اقدام عملی به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن پاسخ بدهند.

سیدمحمد میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حماسه حضور پرشور از نظر کیفی و کمی لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و تحقق واقعی مرگ بر آمریکا است.

وی تاکید کرد: مسئولان باید با اقدام عملی به این حضور پرشور پاسخ بدهند.
دریادار سیاری: مسیر انقلاب اسلامی یک حرکت رو به جلو است

معاون هماهنگ کننده ارتش، حرکت انقلاب اسلامی ایران را یک حرکت رو به جلو علی رغم مانع‌تراشی دشمنان عنوان کرد.
 
 امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی همواره و در همه ابعاد همیشه روبه جلو بوده و هست.

سیاری افزود: دشمن می‌خواهد جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرد و هیچ ایرانی حاضر نیست در مقابل این حرکت انقلاب مانع تراشی کند.
نعمتی: حضور پرشور مردم پاسخی به یاوه‌گویی‌های ترامپ استدارند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در مسائل اقتصادی انتظار جهش دارند.

 بهروز نعمتی سخنگوی هیات رئیسه مجلس در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران درباره پیام حضور مردم اظهار داشت: ما فکر می‌کنیم که این حضور گسترده مردم مشت محکمی بر دهن یاوه‌سرایی ترامپ رئیس جمهور آمریکا دارد.

وی افزود: به اعتقاد ما آمریکایی‌ها هنوز نه مردم و نه نظام ما را شناخته‌اند و هنوز نمی‌دانند به رغم همه مشکلاتی که ما در خانواده خود داریم، اما مردم تا پای جان پای انقلابشان هستند و این مردم مردمی هستند که بدون توقع حضور می‌یابند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: آمریکایی‌ها اگر بخواهند یک میتینگ اگر آمریکایی‌ها بخواهند یک میتینگ تبلیغاتی برای خود در ایالات متحده برگزار کنند باید میلیاردها دلار صرف کنند، اما مردم ما با یک اشاره از سوی مقام معظم رهبری مثل دریای خروشان در خیابان‌های کشور سرازیر شدند.

نعمتی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه به نظر شما این حضور پرشور مردم چه پیامی به دولتمردان و وکلای ملت دارد گفت: بالاخره یکسری واقعیت‌هایی وجود دارد که ما نتونتستیم آنگونه که باید و شاید خواسته‌های مردم را محقق کنیم یکی از این خواسته‌ها اشتغال و رونق اقتصادی است که البته مجلس گام‌های خوبی برداشته، اما کافی نیست.

وی با تاکید بر اینکه مردم انتظار جهش اقتصادی دارند، گفت: با بودجه‌هایی که اکنون داریم نمی‌توانیم جهش اقتصادی صورت دهیم.
آوایی: راه خروج از گردنه‌های مشکلات، حفظ وحدت است

وزیر دادگستری گفت: مهمترین عامل موفقیت و خارج شدن از گردنه‌های سخت و مشکلات، در کنار هم و کمک یکدیگر بودن و حفظ وحدت است.

 سیدعلیرضا آوایی امروز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن درباره اهمیت وحدت و همدلی در کشور در بین مسئولان و مردم، اظهارداشت: در جلسات خدمت دوستان از قوای مختلف عرض کردم که ممکن است بعضی از بخش هایمان، همه روحیات و دیدگاه‌ها و سلایق هم را قبول نداشته باشد.
وی توضیح داد: برای نمونه ممکن است دولت در برخی زمینه‌ها اختلاف نظرهایی با بخش‌های دیگر داشته باشد که این منطبق نبودن دیدگاه‌ها با یکدیگر طبیعی است، اما یک سری اصول مشترک بسیار مهمی داریم که برای رسیدن به آن، ناگزیریم کنار هم قرار بگیریم و عقل و دین، همین را اقتضا می‌کند.
آوایی ادامه داد: با توجه به اینکه دشمنان برای آسیب زدن به کشور متحدند و اگر هم در برخی مسائل باهم اختلاف نظر داشته باشند، در این زمینه باهم وفاق دارند، چرا برای احقاق حق خود در کنار هم نباشیم تا مشکلات مردم را حل کنیم.
وزیر دادگستری اظهار کرد: مهمترین عامل موفقیت ما و خارج شدن از گردنه‌های سخت و مشکلات، در کنار هم و کمک یکدیگر بودن در برابر مشکلات است. مهمترین آفتی که خدای ناکرده می‌تواند دشمن را به اهداف خود برساند و ملت ما را آزرده و مایوس کند، همین اختلاف هاست؛ اگر مسئولان اختلاف‌هایی دارند باید با کنار هم نشستن مشکلات را حل کنند و خوشبختانه در حال حاضر مسیر همان مسیر است و آرامش بسیار خوبی بین قوا وجود دارد.

برای انتقال برخی فرهنگ‌ها به جوانان کوتاهی کردیم


آوایی درباره اینکه چه کنیم این فرهنگ به جوانان منتقل شود، گفت: در این خصوص کوتاهی داشته ایم؛ این کوتاهی هم از رسانه‌ها و هم از خود مسئولان بود که باید جبران شود.
وی یکی از راه‌های جبران آن در موضوع فرهنگ دفاع از کشور و استقلال و تمامیت ارضی کشور را انتقال آن با گویاترین زبان ممکن یعنی هنر دانست و افزود: باید در قالب فیلم، نمایشنامه و هنر این انقلاب را منتقل کنیم که البته قدم‌های خوبی برداشته شده، اما کافی نیست.
وزیر دادگستری تصریح کرد: نسل جوان ما به شدت در معرض تبلیغاتی قرار دارد که بر آنان تحمیل می‌شود؛ برای نمونه به آنان گفته می‌شود قبل از انقلاب این کشور، بهشت بود و هر چه مشکلات و گرفتاری است به بعد از انقلاب بر می‌گردد.
آوایی ادامه داد: جوانان در حالی در مقابل این هجمه‌های فرهنگی قرار دارند که با آنان ارتباط درستی برقرار نکردیم و با برگزاری جلساتی، صحبت‌های آنان را به صورت کامل و برنامه ریزی شده نشنیدیم.

جوانان باید بتوانند حرف‌های خود را بدون لکنت بیان کنند


وی ادامه داد: در صدا و سیما، رسانه‌ها و مطبوعات باید برنامه‌هایی گذاشت تا جوانان حرف‌های خود را با مسئولان بگویند و تلقی‌هایی که از قبل و الان دارند، بدون لکنت مطرح کنند؛ عده‌ای چه از مسئولان و چه افراد غیرمسئول با مباحثه و صحبت با این جوانان، آنان را متقاعد کنند و جایی اگر تقصیر از ما بود، آن را بپذیریم.
وزیر دادگستری با بیان اینکه هنوز این فضا برای گفت و گو با جوانان آماده نشده است، تصریح کرد: اگر چنین نکنیم، ممکن است ابهامات در ذهن جوانان جمع شود و موضع گیری‌های را به همراه داشته باشد که چندان واقع بینانه نباشد.
مصلحی: بهترین راه مقابله با ترامپ تحقق اقتصاد مقاومتی است

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی خواسته مردم است، گفت: بهترین راه مقابله با ترامپ تحقق اقتصاد مقاومتی است و انتظار مردم هم این است.

حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی در خصوص پیام حماسه مردم گفت: پیام مردم مانند هر سال است و اینکه پشتوانه انقلاب هستند و در برابر استکبار، تحریم‌ها و مسائلی از این قبیل ایستاده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم از انقلاب پشتیبانی می‌کنند و دشمنی‌ها در تصمیم آن‌ها تاثیری ندارد.

مصلحی با بیان اینکه توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی خواسته مردم است، گفت: بهترین راه مقابله با ترامپ تحقق اقتصاد مقاومتی است و انتظار مردم هم این است.

وزیر سابق اطلاعات در خصوص انتظار مردم برای مقابله با اغتشاش گران گفت: اغتشاشگران عده قلیلی هستند که در برابر اراده ملی مردم چیزی نیستند. پیام راهپیمایی در مرحله اول این است که مردم می‌خواهند اتمام حجت کنند و از نظام و دستگاه اطلاعاتی و قضایی می‌خواهند تکلیف آن‌ها را مشخص کنند.
نجفی: امروز پیش‌بینی رهبر انقلاب درباره ۲۲ بهمن تماشایی محقق خواهد شد
شهردار تهران گفت: پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب درباره پرشورتر و تماشایی‌تر برگزار شدن راهپیمایی ۲۲ بهمن، امروز محقق خواهد شد.
 محمد علی نجفی گفت: کم نبودند کسانی که در همان روزهای آغازین انقلاب ما، عمر این انقلاب را خیلی کوتاه می‌دیدند و فکر می‌کردند این انقلاب در مقابل سختی‌ها، توطئه‌ها و کارشکنی‌های داخلی و خارجی خیلی نمی‌تواند دوام بیاورد و خیلی زود خواهد بود که شاهد فروپاشی نظام جمهوری اسلامی خواهند بود.

وی افزود: دیدیم که نظام جمهوری اسلامی ایران به رغم خواست و تمایل بدخواهان، با صلابت، قدرت و استحکام در مقابل همه کارشکنی‌ها و توطئه‌ها ایستادگی کرد و راه خود را آنطور که معمار کبیر انقلاب ترسیم کرده بودند، ادامه داد.

شهردار تهران، دفاع مقدس را یک نمونه از صلابت و قدرت ملت ایران دانست و اظهارکرد: مردم ما در ایام دفاع مقدس دنیا را عاجز کرده و به دنیا فهماندند که این انقلاب پایا و پابرجا خواهد بود تا به دست صاحب اصلی‌اش، حضرت صاحب الزمان (عج) برسد.

نجفی ادامه داد: ما نه تنها از جنگ نهراسیدیم و نتوانست ملت ما را تسلیم کند، بلکه جنگ را به مدرسه‌ای از عشق و ایثار، کلاسی از همدلی و وحدت، کانونی برای افزایش اقتدار، استقلال و آزادی ملت ایران تبدیل کردیم؛ امروز هم جمهوری اسلامی در مقابل همه چالش‌ها، دشواری‌ها و مشکلات پابرجا و مستحکم ایستاده و راه خود را به سمت آن نقطه ایده آل دسترسی به استقلال کامل کشور و آزادی کامل مردم دنبال خواهد کرد.

وی در خصوص برخی مشکلات موجود خاطرنشان کرد: البته در همه دنیا مشکلات، مسایل، چالش‌ها و دشواری‌هایی برای اداره کشورها وجود دارد که در کشورما هم به همین ترتیب است، اما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، تا وقتی که مردم پشتیبان و حامی این نظام مقدس هستند در صحنه‌های مختلف حضور دارند، کار سازندگی کشور ادامه دارد و این انقلاب هم پابرجا خواهد بود تا نظام جمهوری اسلامی روز به روز پر صلابت‌تر راه خود را ادامه دهد.

شهردار تهران با اشاره به رونمایی از بزرگترین پرچم ایران در باغ موزه دفاع مقدس اذعان کرد: پرچم در اسطوره‌های ایرانی همواره نماد چندگانه‌ای از همدلی، همراهی، وحدت، دوستی، صمیمیت، مبارزه بر علیه ظلم و ستم ستیزی ملت ایران بوده است. همچنانکه در شاهنامه فردوسی پرچمی که در دست کاوه آهنگر بود، به عنوان نماد مبارزه با ظلم و فساد تبدیل شد و همواره در دست پادشاهان بر افراشته باقی ماند.

نجفی بیان کرد: پرچم همواره به عنوان نماد مشترک همه ارزش‌ها و نقطه اشتراک هویت ملی ما مطرح بوده است. پرچم نه تنها به عنوان یک نماد بلکه به عنوان یک سرمایه نمادین و با ارزش در کنار ایران و ایرانی وجود داشته است. حتی رنگ‌های این پرچم مقدس نیز حاوی پیام‌ها، گفته‌ها و شعارهای بزرگی برای همه دنیا است.

وی اظهارکرد: رنگ سبز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران نمادی از سازندگی، توسعه، رشد و پیشرفت، رنگ سفید نمادی از صلح، آرامش، رغبت و گرایش ملت ما به صلح طلبی و آرامش جویی و رنگ قرمز نیز نمادی از صلابت و قدرت در مقابل بیگانگان و در مقابل هر ظلم و ستمی است که بخواهد بر ملت ما تحمیل شود. این سرمایه نمادین برای ما بسیار با ارزش است همچنانکه وقتی در داخل و خارج از کشور چشم ما به پرچم مقدس جمهوری اسلامی می‌افتد، احساس آرامش همراه با غرورو افتخار به ما دست می‌دهد.

وی با بیان اینکه "پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب درباره پرشورتر و تماشایی‌تر برگزار شدن راهپیمایی ۲۲ بهمن، امروز محقق خواهد شد" گفت: مدیریت شهری تهران نیز برای پرشورتر کردن این برنامه، امروز به ابتکار برافراشته شدن پرچم در این مکان دست زده است؛ امیدوارم این ابتکار تبدیل به سنت حسنه‌ای شود که هر ساله با حضور همکاران ما در شهرداری و مقامات و گروه‌های مختلف به شکلی پرشور برگزار شود و این پرچم مقدس تا روز قیام حضرت مهدی (عج) برپا و برافراشته باقی خواهد ماند.
هاشمی: دولت مشکلات مردم را می‌شنود و به دنبال حل آنهاست

قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی همه توطئه‌ها را خنثی می‌کند، گفت: وظیفه دولت شنیدن مشکلات مردم و حل آنهاست و دولت این وظیفه را انجام می‌دهد.

سیدحسین هاشمی قائم مقام وزیر کشور در حاشیه راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تهران و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم همیشه و در همه ۲۲ بهمن‌ها و همه انتخابات در صحنه بوده اند، اظهار داشت: مردم همیشه حرف اول را می‌زنند و با حضورشان به راحتی توطئه‌هایی که علیه ما طراحی می‌شود، خنثی می‌کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه مسئولان خدمت صادقانه و بی منت به مردم است، عنوان کرد: وظیفه حاکمیت این است که به دنبال حل مشکلات اقتصادی مردم باشد و دولت نیز بخشی از حاکمیت است که وظیفه دارد تمام مشکلات مردم را بشنود و به قدر وسع و امکانات خود این مشکلات را برطرف کند.

قائم مقام وزیر کشور با تاکید مجدد بر وظیفه دولت در این زمینه تصریح کرد: دولت مشکلات مردم را می‌شنود و به دنبال حل آنهاست.
آخوندی: برای توسعه ایران عزیزمان راهی طولانی در پیش داریم

وزیر راه و شهرسازی با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: برای توسعه ایران عزیزمان راهی طولانی در پیش داریم.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با شرکت در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با راهبری رهبر معظم انقلاب و همت جوانان ایران، آینده‌ای شکوفا پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود: برای توسعه کشور عزیزمان راهی طولانی در پیش داریم.

آخوندی گفت: بهمن ماه روزی تاریخی در ایران اسلامی است که در چنین روزی تغییری بنیادین در ایران رخ داد و نظام کشور از سلطنتی به جمهوری اسلامی تغییر کرد.
سردار مهری: حضور مردم اقدامات آمریکا علیه ایران را ناکام می‌کند

رئیس پلیس راهور ناجا گفت:حضور مردم می‌تواند در ناکامی اندیشه‌های بد دولتمردان آمریکا اثر مثبت داشته باشد.

سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه یوم الله ۲۲ بهمن در تمام شهرهای کشور در حال برگزاری است، اظهار کرد: در تمام استان‌ها شرایط خوب است و مشکلی نداریم.

وی در ادامه افزود: امسال حضور راهپیمایان نسبت به سال‌های گذشته پرشکوه‌تر است.

سردار مهری گفت: قطعا حضور مردم می‌تواند در ناکامی اندیشه‌های بد دولتمردان آمریکا اثر مثبت داشته باشد.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد:آمریکا برای انجام اقدامات خود علیه ایران در مقابله این حضور مردم، ناکام می‌شود.
حجت الاسلام طائب: مسئولان در خدمت مردم باشند

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: شکرانه نعمت حضور مردم این است که مسئولان در خدمت مردم باشند و تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم بگذارند.

در آستانه سالگرد سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران به خیل عظیم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیوست.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه راهپیمائی ۲۲ بهمن درباره حضور باشکوه مردم در این راهپیمائی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حضور مردم در این راهپیمائی و جشن انقلاب تماشای است.

وی ادامه داد: شکرانه نعمت حضور مردم این است که مسئولان در خدمت مردم باشند و تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم بگذارند.

نظر شما