شناسهٔ خبر: 143899 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

چمران:دولت با برنامه منسجم بخش‌های اقتصادی را فعال کند

رئیس سابق شورای شهر تهران گفت:دولت باید با یک برنامه جامع و منسجم، همه بخش های اقتصادی از جمله کشاورزی و صنعت و کارآفرینی را فعال کند تا بتواند گستره وسیعی از جامعه را تحت پوشش بگیرد.

به گزارش «نماینده»، مهدی چمران رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنای وفاداری و پایبندی به انقلاب اسلامی با وجود تمام مشکلات است، اظهار داشت: در حوزه اقتصادی که مهمترین مطالبه مردم و دغدغه امروز آنان است، دولت باید با یک برنامه جامع و منسجم، همه بخش های اقتصادی از جمله کشاورزی و صنعت و کارآفرینی را فعال کند تا بتواند گستره وسیعی از جامعه را تحت پوشش بگیرد.

وی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی و مدیریت جهادی کم توقع و به دور از اشرافی گری برای حل مشکلات مردم، درباره تأکیدات اخیر رهبر انقلاب برای مقابله با کارگزاران حکومتی فاسد عنوان کرد: این برخورد باید حتماً صورت بگیرد و قوه قضائیه نیز باید به طور جدی وارد میدان شود و به استناد اینکه فلانی برادر فلان شخص است یا پسر فلان شخص است، در مقابله با فساد کوتاه نیاید.

رئیس سابق شورای شهر تهران در عین حال تأکید کرد: این برخورد با کارگزاران حکومتی فاسد البته باید عادلانه و در مدار قانون باشد تا خدای ناکرده به کسی ظلم نشود.

نظر شما