شناسهٔ خبر: 143871 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

استقلال کامل، در دوران جمهوری اسلامی محقق شده است

رسولی/1* عضو شورای شهر تهران گفت: ما در تحقق یکی از مهمترین خواسته‌های خود که استقلال کامل بوده، توانستیم از طریق راهکارهای‌ مردم سالارانه به این هدف برسیم.

به گزارش «نماینده» سید حسن رسولی؛ با بیان اینکه مهمترین اهداف و مطالباتی که مردم در انقلاب اسلامی سال ۵۷ دنبال می‌کردند در شعارهای آنها نمایانگر بود، گفت: مطالبات مردمی به ترتیب‌ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

 عضو شورای شهر تهران با اشاره به اعتراف قدرت‌های مختلف در عرصه‌های بین‌المللی گفت: امروز به گواه آنها جمهوری اسلامی از حیث‌ وابستگی به قدرت‌های بزرگ جهانی یکی از حکومت‌های مستقل منطقه و جهان به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه کسی در دنیا جمهوری اسلامی را به عنوان عامل و مجری سیاست‌ قدرت‌های بزرگ جهانی تعریف‌ نمی‌کند، بیان کرد: این وضعیت در شرایطی است که آرایش سیاسی دنیا و چیدمان و توازن‌ قدرت در عرصه‌ بین‌المللی در شرایط فعلی که ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته نسبت به سال ۵۷ تغییر شگرفی کرده است.

 رسولی تصریح کرد: ما در تحقق یکی از مهمترین خواسته‌های خود که رسیدن به استقلال کامل بوده، در همه شئونات کشور از طریق مراجع قانونی و راهکارهای‌ مردم سالارانه تصمیم گرفته‌ و توانسته‌ایم به این هدف برسیم.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: البته این وضعیت بدین معنا نیست که نواقص نداریم ولی وجه قالب‌ تحقق این هدف کاملاً مشهود و تحقق یافته است.

نظر شما