شناسهٔ خبر: 143830 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

حضور نظامی آمریکایی‌ها در منطقه غیرمشروع است/ ایالات متحده کمکی آدم‌کش‌ها است

بروجردی/2 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در حال حاضر آمریکایی‌ها نقش کمک به تروریست‌ها در منطقه را بازی می‌کنند بنابراین خبر خروجشان از عراق خبر بسیار خوبی برای ملت منطقه خواهد بود.

به گزارش «نماینده» علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور نظامی امریکایی‌ها در منطقه را غیرمشروع دانست و اظهار داشت: ایالات متحده در پشت سر این حضور، اهداف خود را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه امریکایی‌ها در عراق و سوریه به داعش کمک کرده اند افزود: در حال حاضر این کشور در حال تسلیح ۳۰ هزار نفر از نیروهای کرد  با هدف ایجاد یک اتفاق امنیتی دیگر در سوریه هستند.

بروجردی تصریح کرد: در حال حاضر آمریکایی‌ها نقش کمک به تروریست‌ها در منطقه را بازی می‌کنند بنابراین خبر خروجشان از عراق خبر بسیار خوبی برای ملت منطقه خواهد بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به انتقال نیروهای نظامی امریکایی از عراق به افغانستان یادآور شد: اگر امریکایی‌ها می‌توانستند در افغانستان کار مستطیع انجام دهند باید امروز با یک افغانستان آرام در منطقه مواجه می‌بودیم اما این در حالی است که پس از گذشت ۱۴ سال از لشکرکشی امریکا به افغانستان هر روز  یک انفجار در پایتخت این کشور رخ می دهد.

نظر شما